Nordsvensk country musik altså viking metal, faktisk alt metal. Tuderock, fusions jazz, one hit wonders pop bands fremynglet i en klump rav syd for Harboøre Tange af en marketingafdeling i et musikselskab. Musik hvori tekstuelt indgår krav om respekt, ofte sagt af folk, som ikke kender til ordets betydning, eller hvori indgår een eller flere mus som synger "I'm so lonely" eller lignende for at fremtvinge en melankolsk stemning som ryger lige ned i pungen på overempatiske kvinder, som falder for den sympatiske stemning, kun leveret for at få fi...
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#22 Fordi jeg elsker soul musik, især Otis Redding, Sam Cooke, Marvin Gaye, Al Green, Motown i det hele taget. Også noget af det nye R'n'B, men ikke det som normalt kører i P3'eren. Prince pre-90'ies var fed.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Davenport - jeg er med på TV2. Jeg har aldrig rigtig set det store lys i den gruppe. Der er et par fede tekster imellem, men det er bare ensformigt. Undskyld til alle århusianere - jeg ved godt de fleste af jer æææælsker dem... Ellers hører jeg det meste. Hårdt dødsmetal og techno dog kun i små mængder...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg bryder mig generelt ikke om musik med mindre det bruges i god sammenhæng med film eller lignende. Jeg foretrækker generelt stilhed. Hvis der absolut skal larm i mine øregange, så skal det helst være så stille så muligt. Tidlig Coltrane, Davis og lignende. Men generelt sætter jeg ikke musik på mit anlæg.
Alle sange hvor fucking Yoko Ono, gir den gas : ayayayayayayayay... ud i det uendelige ! Så engang en koncert med Eric Clapton, hvor hun desværre var med. Føj for satan, mine ører bløder endnu! Hvad fanden John Lennon så, i den lille lavstammede pengegriske indianer, er en af livets store gåder?
Og fri mig for alt der hedder gospel og kristne hallelujah sange. Alle der står med julelys i øjnene og synger om gud burde sparkes direkte i Køge bugt. Gi mig din salmebog og du skal få konfettti min ven!
Og endelig Hr. Freddy Breck og konen Astrid. Hvornår får de onde onde nazi kræmmere deres velfortjente straf i form af et sicilliansk slips. Kvalmegrænsen er nået, når de to hintenhylere viser sig på skærmen. Ush det er grelt!
Gi mig istedet Nina Person og Cardigans eller Maya Albana, Queens of the Stoneage, Foo Fighters, ja sågar Within Temtation. Det er sgu go muzzak !
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Og fri mig for alt der hedder gospel og kristne hallelujah sange. Alle der står med julelys i øjnene og synger om gud burde sparkes direkte i Køge bugt.
Jeg har forsøgt at sparke min superkristne nabo fra Singapore til Køge. Der er fandme langt at sparke her fra Tokyo. Men hver gang jeg hører ham skrige Jesus med sin akustiske guitar får jeg lyst til at pudse støvlerne. Kristen pop er sgu langt værre end muslimsk bøn. Min anden nabo er en muslim fra Bangladesh (ja, jeg befinder mig midt i en hellig lydkrig). Han er dog langt mere stille, når han beder. Og man ved hvor når han stopper. De kristne kan sgu finde på at bryde ud i Jesusorgasmer når som helst. Aaargh!
#21 filmz-Bruce 20 år siden
#22 nakalay 20 år siden
#23 filmz-Bruce 20 år siden
#24 nakalay 20 år siden
#25 filmz-Bruce 20 år siden
#26 tiny 20 år siden
Ellers hører jeg det meste. Hårdt dødsmetal og techno dog kun i små mængder...
#27 mr gaijin 20 år siden
#28 vapor 20 år siden
Dansk top, Tyske slagere, Opera og Reggae.
#29 NightHawk 20 år siden
Og fri mig for alt der hedder gospel og kristne hallelujah sange. Alle der står med julelys i øjnene og synger om gud burde sparkes direkte i Køge bugt. Gi mig din salmebog og du skal få konfettti min ven!
Og endelig Hr. Freddy Breck og konen Astrid. Hvornår får de onde onde nazi kræmmere deres velfortjente straf i form af et sicilliansk slips. Kvalmegrænsen er nået, når de to hintenhylere viser sig på skærmen. Ush det er grelt!
Gi mig istedet Nina Person og Cardigans eller Maya Albana, Queens of the Stoneage, Foo Fighters, ja sågar Within Temtation. Det er sgu go muzzak !
#30 mr gaijin 20 år siden
Jeg har forsøgt at sparke min superkristne nabo fra Singapore til Køge. Der er fandme langt at sparke her fra Tokyo. Men hver gang jeg hører ham skrige Jesus med sin akustiske guitar får jeg lyst til at pudse støvlerne. Kristen pop er sgu langt værre end muslimsk bøn. Min anden nabo er en muslim fra Bangladesh (ja, jeg befinder mig midt i en hellig lydkrig). Han er dog langt mere stille, når han beder. Og man ved hvor når han stopper. De kristne kan sgu finde på at bryde ud i Jesusorgasmer når som helst. Aaargh!