Apropos Frank Zappa er Duckman temaet en af hans melodier, hvis jeg husker rigtigt. Og en af hans sønner ligger jo også stemme til Ajax (Duckmans noget langsomme søn).
Pearl Jam Audioslave Foo Fighters System of a down KoRn DAD Green Day Efterklang Tool Live Sum 41 Soundgarden Rammstein Rage aginst the machins Metallica og meget mere.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
#92 Ja, det er vist Dweezil Zappa... som i øvrigt også spiller en lille rolle i The Running Man, hehe.
Kunne egentlig også godt tænke mig en Duckman-skive. Mener også, Grandma var rimelig spas... det eneste, hun nogensinde gjorde var at sidde og skide i en udslidt lænestol.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#96 Såsom? Det kan være, vi bare ikke har fået det nævnt endnu. Power Metal? Progressiv? Death? Doom? Black Metal? Grindcore? AOR?
Sig frem ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#98 Nu er det jo ikke nødvendigvis det, han mener med "ordentligt metal"? Jeg mener, hvis han er til Cradle of Filth, Nile, Emperor og Dimmu Borgir eller Rhapsody, Luca Turelli, Edguy, Wizard og Brainstorm eller måske tilmed Throwdown, Killswitch Engage og Fear Factory, så rykker Illdisposed måske ikke for fem flade.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#91 nakalay 20 år siden
#92 filmz-kaotmus 20 år siden
Suk... hvorfor kommer den ikke på DVD...
#93 läkerol 20 år siden
Audioslave
Foo Fighters
System of a down
KoRn
DAD
Green Day
Efterklang
Tool
Live
Sum 41
Soundgarden
Rammstein
Rage aginst the machins
Metallica
og meget mere.
#94 filmz-lbw 20 år siden
#95 evermind 20 år siden
Ja, det er vist Dweezil Zappa... som i øvrigt også spiller en lille rolle i The Running Man, hehe.
Kunne egentlig også godt tænke mig en Duckman-skive. Mener også, Grandma var rimelig spas... det eneste, hun nogensinde gjorde var at sidde og skide i en udslidt lænestol.
#96 filmz-lars_hauritz 20 år siden
#97 filmz-yoshimura 20 år siden
Sig frem ...
#98 davenport 20 år siden
#99 filmz-yoshimura 20 år siden
#100 davenport 20 år siden