the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#102 Nå ja, jeg kan da godt se ud fra hans liste over foretrukne, at de må være en kende kommercielle til ham, og jeg kan da se, at han deler smag med davenport mht. Illdisposed.
Men så passer det jo heller ikke, at der ikke er nogen herinde, der hører "ordentligt metal". Nu er vi da tre ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
yoshimura: Fy! :P Cradle of Filth er da det mest pinlige der nogen sinde sket på scenen. sgu ligefør Linkin Bizket og Slipkorn bliver acceptabelt ved siden af dem.
Jeg var bare utilfreds med at der var så meget Cradle of Filth, Dummy Burger og In Flames. :(
bruce: Nice liste.
EDIT: Vil lige tilføje Wagner til min liste. Sjældent finder man SÅ god en komponist.
#96/105 Eller også må du sande, at din musiksmag er en tand for vammel (få kunstnere ekskluderet), og at du bliver nødt til at acceptere, at folk måske har et lidt mere åbent syn på musik. :) Efter min mening har kunstnerne, du nævner i #105, alle lavet glimrende musik, men jeg er da godt klar over, at de er mere eller mindre forhadte blandt "tr00" metalhoveder. Sagen er bare den, at metalhoveder - eller skulle jeg sige høveder? - generelt er de mest intolerante, elitære svin, man kan håbe at møde. På baggrund af dine udtalelser får jeg sgu en mistanke om, at det bare er denne strøm du følger - men det er måske på ingen måde sådan, det hænger sammen?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#101 filmz-yoshimura 20 år siden
#102 dyg 20 år siden
Killswitch Engage synes jeg er lidt kedelige. En af mine venner er ret fascinerede af dem, men de har aldrig sagt mig det store.
Men i kan jo se post #28, hvor han lister sine favoritter.
#103 filmz-yoshimura 20 år siden
Men så passer det jo heller ikke, at der ikke er nogen herinde, der hører "ordentligt metal". Nu er vi da tre ;o)
#104 mr gaijin 20 år siden
Röyksopp
Blonde Redhead
UA
Quruli
Penguin Cafe Orchestra
Dave Matthew's Band
Herbert
#105 filmz-lars_hauritz 20 år siden
Jeg var bare utilfreds med at der var så meget Cradle of Filth, Dummy Burger og In Flames. :(
bruce: Nice liste.
EDIT: Vil lige tilføje Wagner til min liste. Sjældent finder man SÅ god en komponist.
#106 lasse78 20 år siden
#107 nakalay 20 år siden
Efter min mening har kunstnerne, du nævner i #105, alle lavet glimrende musik, men jeg er da godt klar over, at de er mere eller mindre forhadte blandt "tr00" metalhoveder. Sagen er bare den, at metalhoveder - eller skulle jeg sige høveder? - generelt er de mest intolerante, elitære svin, man kan håbe at møde.
På baggrund af dine udtalelser får jeg sgu en mistanke om, at det bare er denne strøm du følger - men det er måske på ingen måde sådan, det hænger sammen?
#108 Collateral 20 år siden
Et par ynglings kunstnere/grupper:
(Vilkårlig rækkefølge)
Eminem
Malk de koijn
Citat: "Hver dag er et sjovt skæg med cykelhat og papnæb
Niarn
Carpark north
50 cent
Audioslave
Hush
System of a down