For mange år siden studerede jeg multimediedesign. Selvom jeg nød studiet, havde jeg ikke lyst til at studere videre, men ville i stedet ud og prøver kræfter med arbejdsmarkedet.... det gik dog ikke helt efter planen, da jeg røg direkte ud i arbejdsløshed på trods af et godt gennemsnit fra studiet.
Jeg er igang med et lille grundkursus som ernærings-assistent, hvilket nok kvalificere mig til den mindst rankede her i forummet. Men i det mindste elsker jeg madfaget! ;p Men er også interesseret i noget der har med film at gøre, nogle forslag anyone?
Jeg er igang med et lille grundkursus som ernærings-assistent, hvilket nok kvalificere mig til den mindst rankede her i forummet. Men i det mindste elsker jeg madfaget! ;p Men er også interesseret i noget der har med film at gøre, nogle forslag anyone?
#56 - På din top 150-liste er havearbejde den evige overspringshandling: Jeg nåede desværre ikke at skrive dem ind i aftes, da jeg havde noget havearbejde, som jeg skulle tage mig af. I morgen kommer de første 10!
Tja. 4-5 bøger om ugen i gennemsnit. Jeg er jo en gemen amatør med hensyn til litteratur, da jeg på nuværende tidspunkt kun er nået op på 300 læste mesterværker. Der er fortsat uendeligt meget at tage fat på. Heldigvis. :)
Som resultat af at nasse for meget, havde jeg lovet at hjælpe de gamle med den helt store haverenovering. Jeg er skam en proletar som alle jer andre. :)
#51 Corgan 14 år siden
#52 JannikAnd 14 år siden
#53 Leo DiCaprio 14 år siden
#54 Leo DiCaprio 14 år siden
#55 Leo DiCaprio 14 år siden
#56 Antlion 14 år siden
Huh?
#57 Muldgraver 14 år siden
Huh... den havde jeg ikke set komme. Du må læse pokkers hurtigt :)
#58 JannikAnd 14 år siden
Hvem fanden har hus med have i den alder..?
#59 Antlion 14 år siden
Tja. 4-5 bøger om ugen i gennemsnit. Jeg er jo en gemen amatør med hensyn til litteratur, da jeg på nuværende tidspunkt kun er nået op på 300 læste mesterværker. Der er fortsat uendeligt meget at tage fat på. Heldigvis. :)
#58:
Som resultat af at nasse for meget, havde jeg lovet at hjælpe de gamle med den helt store haverenovering. Jeg er skam en proletar som alle jer andre. :)
#60 JannikAnd 14 år siden