#59 Og så alle de film, samt fodboldkampe, poker og computerspil, filmz og så videre, gymnasiet for eksempel... det er knagme god udnyttelse af tiden :)
Og ja, hurra for litterære mesterværker, du kommer da til at fryde dig noget så gevaldigt på dit studium.
Bony Jeg ved at hvis jeg starter på en gymnasiel uddannelse elelr lignende, bliver jeg hurtig træt af det, jeg har svært med at bare side og lytte, notere og skrive, og jeg får stress af fagene. Hvis jeg vil/skal lære noget vil jeg selv side med det, jeg vil selv tænke kreativt og lave det. Og jeg hader karakterer, har altid set det som at udstille folk, med et du dur ikke til det, det er ok, det er fremragende det skal du fortsætte med. Også bare de skoler jeg har gået på har eleverne gået i grupper og det ender i sidste ende med at være et llille "forsjov" bandeopgør mellem grupperne, istedet for at alle arbejder sammen, så er jeg blevet holdt meget ude.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Og så lige 1 % tid til kæreste, venner og andre såkaldte sociale aktiviteter, heh...
Nja. Film, litteratur og musik tager uden tvivl rigtig meget af min tid, men hvis man blot planlægger sine oplevelser (gør jeg dog ikke musik), er der også tid til "det normale".
"Film/medie"? Er der her tale om Bacheloren i "film og medievidenskab" eller et andet tilvalgsfag jeg blot ikke har hørt om?
Nej, jeg skal i gang med mit femte semester i Teatervidenskab/performance studies. 5. og 6. semester er jo tilvalgsår, så derfor skal jeg læse Film/medie det næste års tid. Dernæst er jeg bachelor i Teatervidenskab.
#61 Muldgraver 13 år siden
Og så alle de film, samt fodboldkampe, poker og computerspil, filmz og så videre, gymnasiet for eksempel... det er knagme god udnyttelse af tiden :)
Og ja, hurra for litterære mesterværker, du kommer da til at fryde dig noget så gevaldigt på dit studium.
#62 MOVIE1000 13 år siden
#63 Antlion 13 år siden
Og så lige 1 % tid til kæreste, venner og andre såkaldte sociale aktiviteter, heh...
Nja. Film, litteratur og musik tager uden tvivl rigtig meget af min tid, men hvis man blot planlægger sine oplevelser (gør jeg dog ikke musik), er der også tid til "det normale".
#64 Highland Park 13 år siden
Er du sikker på, at du ikke mener 1920'erne? :P
#65 BN 13 år siden
Modsat de fleste herinde er jeg i besiddelse af følgende foto af Antlion:
#66 Twister 13 år siden
"Film/medie"? Er der her tale om Bacheloren i "film og medievidenskab" eller et andet tilvalgsfag jeg blot ikke har hørt om?
#67 JannikAnd 13 år siden
#68 JannikAnd 13 år siden
#69 tiany 13 år siden
#70 MOVIE1000 13 år siden