#73 den undrede jeg mig også en del over, kan ikek rigtig se meningen med projekt.
Det må på en eller anden måde være en introduktion til en gymnasiel uddannelse. Jeg kan bare ikke helt regne ud hvad den reelt skal bruges til. Det virker lidt som spild af tid synes jeg. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det må på en eller anden måde være en introduktion til en gymnasiel uddannelse. Jeg kan bare ikke helt regne ud hvad den reelt skal bruges til. Det virker lidt som spild af tid synes jeg. :)
Jeg tror den er lavet for at man kan holde sig i gang med noget, i stedet for at sidde hjemme og daffe den af, for så kommer man jo aldrig nogen steder. Men må indrømmer jeg ikke har læst så meget om det, har bare hørt radiospottet flere gange.
Jeg tror den er lavet for at man kan holde sig i gang med noget, i stedet for at sidde hjemme og daffe den af, for så kommer man jo aldrig nogen steder. Men må indrømmer jeg ikke har læst så meget om det, har bare hørt radiospottet flere gange.
Jeg synes bare, at det er lidt problematisk at de kalder det for en uddannelse, for det har jo intet med en uddannelse at gøre. De bruger desuden flere forskellige lokkemidler. De garanterer at der er lektiefrihed, sjov og spænding og i videoen gør de opmærksom på at man får udleveret en Macbook ved studiestart. Hvad sker der lige for det? Hvad fanden skal de bruge den til når de er ude og cykle i skoven eller skyder paintball med vennerne? Lektier? Nåå, nej..
Derudover synes jeg egentligt også, at det virker lidt kikset, at de har lavet små smiley'er i deres hverningstekst. Faktisk ved alle deres tekster. Det lyder egentligt ikke rigtigt som et VUC projekt, nok nærmere som noget aktivering eller produktionsskole. Jeg synes det virker som spild af tid. Allerede efter 9. klasse har du opnået adgangskravet til HF?
Taget fra deres hjemmeside:
http://www.vucsyd.dk/avu/drengeroev_3.html skrev:
Er du en ægte drengerøv? │/ Én af dem, der havde svært ved at sidde stille i skolen, fordi du havde brug for action?
:$ Som glemte at lave lektier, fordi der hele tiden lige ”skete noget”.
:’( Som nu mangler det, der skal til, for at komme ind på en ungdomsuddannelse?
Det er dig vi taler til! Vi har nemlig lavet et år, der er pakket med action og noget til opleveren. Hvor du ikke glemmer at lave lektier - der er nemlig ingen.
Til gengæld er du i gang hele dagen. Men no problemo. Du får slet ikke lyst til at gå hjem. Vi fylder på med drengerøvs-aktiviteter - skating, paintball, fodbold, mountainbike eller hvad I kan blive enige om.
Og du ta'r en eksamen, som giver dig ret til at starte på hf. Når du nu hader at sidde stille, skal du jo ikke ende som bænkevarmer i livet B).
Hop med på det ægte drengerøvshold - piger er også velkomne.
Drengerøvsholdet starter i august 2011 Sted: Haderslev, Sønderborg og Aabenraa.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#71 Skeloboy 13 år siden
Det er selvfølgelig klart. De fleste vælger bare efter by - er mit indtryk.
Men hvorom alting, så er Odense også en hyggelig by :)
#72 lagoni 13 år siden
Hvordan endte du da selv i Odense? :)
#73 Bony 13 år siden
Giver dig "ret" til at starte på HF? Øh, den rettighed har man vel allerede efter 10. klasse? :)
#74 Skeloboy 13 år siden
Flyttede sammen med 3 efterskolekammerater fra Fyn - da jeg var 18 og skulle begynde i 2g :)
#75 MOVIE1000 13 år siden
#76 Bony 13 år siden
#77 tiany 13 år siden
#78 Bony 13 år siden
Jeg synes bare, at det er lidt problematisk at de kalder det for en uddannelse, for det har jo intet med en uddannelse at gøre. De bruger desuden flere forskellige lokkemidler. De garanterer at der er lektiefrihed, sjov og spænding og i videoen gør de opmærksom på at man får udleveret en Macbook ved studiestart. Hvad sker der lige for det? Hvad fanden skal de bruge den til når de er ude og cykle i skoven eller skyder paintball med vennerne? Lektier? Nåå, nej..
Derudover synes jeg egentligt også, at det virker lidt kikset, at de har lavet små smiley'er i deres hverningstekst. Faktisk ved alle deres tekster. Det lyder egentligt ikke rigtigt som et VUC projekt, nok nærmere som noget aktivering eller produktionsskole. Jeg synes det virker som spild af tid. Allerede efter 9. klasse har du opnået adgangskravet til HF?
Taget fra deres hjemmeside:
#79 PederLyager 13 år siden
#80 Antlion 13 år siden
http://www.studiebolig-odense.dk/