Gravatar

#81 Skeloboy 14 år siden

Ja, lidt. Hvad skal du have at vide?
Gravatar

#82 Antlion 14 år siden

Kan man se ventetider nogen steder? "Tag over hovedet"-garanti vil jeg ikke benytte mig af.
Gravatar

#83 Antlion 14 år siden

Og det er også irriterende, at boligtegninger ikke er tilgængelige.
Gravatar

#84 Kruse 14 år siden

Antlion (82) skrev:
Kan man se ventetider nogen steder?

Nej, desværre kan man ikke det. Den er i det hele taget langt dårligere end den tilsvarende side for Århus, som er langt mere overskuelig og informativ.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#85 Skeloboy 14 år siden

Antlion (82) skrev:
Kan man se ventetider nogen steder? "Tag over hovedet"-garanti vil jeg ikke benytte mig af.

Du kan ikke se, hvor mange der er på en venteliste. Men mener, at når du bliver skrevet op, kan du se, hvor du er i køen.

Boligtegninger, kan du vel finde dem inde på de enkelte boligselskabers hjemmesider? Hvis de altså har det. Den Fælles Opnotering er kun en ren administrativ side, der gør det lettere at søge på tværs af boligselskaber.

Gravatar

#86 Antlion 14 år siden

#84:

Ja, det kan jeg se.

#85:

Der står, at man må takke nej til maks 5 boliger, men hvor mange må der søges?
Gravatar

#87 Skeloboy 14 år siden

#86 - du må søge alt det du vil, går jeg ud fra. Men er der nogen specifikke steder, du søger? Eller er du helt ligeglad?

Og du skal jo kun søge steder, hvor du gerne vil bo - så du ikke skal takke nej til boligtilbud.
Gravatar

#88 Antlion 14 år siden

#87:

Odense M vil måske være det perfekte sted, således jeg vil bo imellem C og SDU. Derudover ønsker jeg +30 m^2, eget bad, køkken og eventuelt altan. Pt. forekommer det dog meget uoverskueligt, da jeg som sagt ikke kender Odense specielt godt. En forholdsvis billig bolig (ikke over 3000 kroner), der mere eller mindre opfylder de førnævnte kriterier, foretrækkes altså.
Gravatar

#90 Skeloboy 14 år siden

#88 - hehe, det vil sige du er meget mere kræsen end langt de fleste studerende ;)

http://www.boligportal.dk/ er et ganske godt sted, men dog lidt dyrere.

Jeg vil tro, det kunne lade sig gøre at finde noget, der opfylder dine krav. Men så er huslejen 3000 kr. intet inkl.. Med mindre du kommer ca. 10 km uden for centrum...

Skriv ny kommentar: