Grineren tråd. Her er mit besyv. nogle af dem er nok en smule twistede (og ja, jeg ved godt at jeg har snydt lidt med stavemøder osv, men det er jo gas - og i kan klare det):
League of Extraordinary Gentlemen - Ligaen af ekstraordinært bløde mænd Citizen Kane - Borger Rør Rear Window - Det Bagerste Vindue Taxi Driver - Taxa Chaufføren Das Boot - Båden (da-da-da-daaa) Raging Bull - Rasende Tyr Touch of Evil - Rørt af ondskab On the Waterfront - Nede Ved Havnen Blade Runner - Klinge Løberen the Big Sleep - Den store søvn Butch Cassidy and the Sundance Kid - B.C. og solskins drengen the Grapes of Wrath - Vredens Grape Frugter the Straight Story - Den non-homoseksuelle Historie a Streetcar Named Desire - en Gadebil som er navngivet lyst Stand By Me - Stå Ved Siden af Mig Dog Day Afternoon - Hunde Dags Eftermiddag This is Spinal Tap - Dette er rygrads skrivemaskineslag *host* Trainspotting - At holde øje med tog
American History X - Amerikansk X Historie Black Hawk Down - Sort høg er nede The Cell - CELLEN!!! Enemy at the gates - Fjenden er ved porten Fight Club - Slåsklub The Fast and the Furious - De hurtige og de frygtløse
#99 Burde det ikke være "De hurtige og de rasende"?
Nå men:
The Terminator = Udsletteren Unbreakable = Ubrydelig X-Men = X-Mænd ;P Pirates of the caribbean: The curse of the black pearl (hvorfor blev den kun oversat halvt?) = Karibbiens Pirater: Den sorte perlers forbandelse The Matrix Reloaded = Matricen Genindlæst Jurassic Park = Jura Parken
#91 Guts 22 år siden
Løs Fod - Footloose
#92 filmz-Kadann 22 år siden
Og efterfølgeren til "Footloose" i disse homo-tider:
"Løse håndled"
#93 inflector 22 år siden
#94 El vez 22 år siden
...jeg synes nu stadig min undertitel holder max! :)
#95 nakalay 22 år siden
#96 skittlez 22 år siden
Her er mit besyv. nogle af dem er nok en smule twistede (og ja, jeg ved godt at jeg har snydt lidt med stavemøder osv, men det er jo gas - og i kan klare det):
League of Extraordinary Gentlemen - Ligaen af ekstraordinært bløde mænd
Citizen Kane - Borger Rør
Rear Window - Det Bagerste Vindue
Taxi Driver - Taxa Chaufføren
Das Boot - Båden (da-da-da-daaa)
Raging Bull - Rasende Tyr
Touch of Evil - Rørt af ondskab
On the Waterfront - Nede Ved Havnen
Blade Runner - Klinge Løberen
the Big Sleep - Den store søvn
Butch Cassidy and the Sundance Kid - B.C. og solskins drengen
the Grapes of Wrath - Vredens Grape Frugter
the Straight Story - Den non-homoseksuelle Historie
a Streetcar Named Desire - en Gadebil som er navngivet lyst
Stand By Me - Stå Ved Siden af Mig
Dog Day Afternoon - Hunde Dags Eftermiddag
This is Spinal Tap - Dette er rygrads skrivemaskineslag *host*
Trainspotting - At holde øje med tog
#97 El vez 22 år siden
#98 skittlez 22 år siden
Der må da også være nogle gamle film der hedder noget med gay (som i glad).
#99 filmz-psmadsen 22 år siden
American History X - Amerikansk X Historie
Black Hawk Down - Sort høg er nede
The Cell - CELLEN!!!
Enemy at the gates - Fjenden er ved porten
Fight Club - Slåsklub
The Fast and the Furious - De hurtige og de frygtløse
#100 filmz-Alex De Large 22 år siden
Nå men:
The Terminator = Udsletteren
Unbreakable = Ubrydelig
X-Men = X-Mænd ;P
Pirates of the caribbean: The curse of the black pearl (hvorfor blev den kun oversat halvt?) = Karibbiens Pirater: Den sorte perlers forbandelse
The Matrix Reloaded = Matricen Genindlæst
Jurassic Park = Jura Parken