Nu ville det være rart, hvis folk også skrev hvor mange dvd'er de havde i deres samling.
Jeg har cirka. 327 film eller serier på dvd og jeg har set dem alle sammen.
Der er enkelte tilfælde, hvor jeg har set filmen, men bare ikke den dvd, jeg har stående. Dette sker ofte, når jeg køber et bokssæt, hvor jeg allerede har en af filmene i bokssættet.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Jeg har ca. 600 film i min samling of deraf er det kun et par stykker jeg ikke har set (max 10) - jeg køber som regel kun film jeg har set, eller film som jeg bør se (og dem ser jeg gerne hurtigt efetr jeg har købt dem).
Er begyndt ikke at sætte mine film på plads når jeg køber dem, inden de er blevet set igennem (+ekstramateriale), men det er desværre en dårlig tendes, for bunken har spredt sig til flere :)
Hov, så har jeg jo lige "Masters of Horror" serie 1 del 1+2 liggende, så der er jo lige 13 små film, som jeg ik har fået set endnu ;)
...men når specialet er klar (om to måneders tid) SÅ skal der ses film, bigtime!!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Jeg tror lige jeg vil tilføje, at jeg mangler at se extra-materialet på næsten alle mine dvd'er. Det kan jeg godt skamme mig lidt over, da jeg har en del lækre udgivelser, hvor man kan se, der er nudset om ekstramaterialet.
Hvor mange af jer ser alt ekstra-materialet på jeres dvd'er? Jeg gør det som regel kun for film jeg er meget stor fan af som fx. Star Wars og Indiana Jones.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#11 filmz-Bruce 18 år siden
#12 e-male 18 år siden
Jeg har cirka. 327 film eller serier på dvd og jeg har set dem alle sammen.
Der er enkelte tilfælde, hvor jeg har set filmen, men bare ikke den dvd, jeg har stående. Dette sker ofte, når jeg køber et bokssæt, hvor jeg allerede har en af filmene i bokssættet.
#13 Pytter 18 år siden
#14 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Er begyndt ikke at sætte mine film på plads når jeg køber dem, inden de er blevet set igennem (+ekstramateriale), men det er desværre en dårlig tendes, for bunken har spredt sig til flere :)
Hov, så har jeg jo lige "Masters of Horror" serie 1 del 1+2 liggende, så der er jo lige 13 små film, som jeg ik har fået set endnu ;)
...men når specialet er klar (om to måneders tid) SÅ skal der ses film, bigtime!!
#15 Kalle Ferm 18 år siden
Må jeg spørge om hvad ideen er med at have så mange film, som man ikke får set?
#16 fubar 18 år siden
"ca. 327"
Haha!
#17 e-male 18 år siden
Hvor mange af jer ser alt ekstra-materialet på jeres dvd'er?
Jeg gør det som regel kun for film jeg er meget stor fan af som fx. Star Wars og Indiana Jones.
#18 pulse83 18 år siden
Og 42 ud af 75 HD-udgivelser stående, som mangler at blive set.
#19 Skeloboy 18 år siden
#15 - Fordi man bliver ved at købe og købe, men ikke har tid til at se dem.
#17 - Meget, meget sjældent
#20 Bohemian 18 år siden