Ingen, for med få undtagelser køber jeg aldrig film, jeg ikke har set før. At have så mange usete film liggende, som mange af jer har, synes jeg godt nok er for vildt.
Jeg har intet imod at tage chancer og købe en film, da det efterhånden er meget sjældent at jeg rammer helt ved siden af, selvom jeg ikke har set filmen i forvejen. Et af aspekterne for mit vedkommende er også at der er visse film jeg på ingen måde har mulighed for at se i forvejen, f.eks. sådan nogle som Dreyers film og asiatiske film.
Kun 1, som jeg fik i gave for et par år siden. Godfather. Etteren mener jeg. Kan aldrig finde tid til lige at se den eller ta mig sammen når der så endelig er tid :P
Jeg har ca. 40 film jeg ikke har set, der i blandt 10 Hitchcock-film, ud af en samling på ca. 450. Raging Bull har nok stået på hylden i over 3 år - stadig i folie...
#34 og #35 At man tager chancer med dvd-film er helt fint, jeg gør det ikke ret tit selv, men at man f.eks. har omkring 100 usete film liggende er totalt ulogisk i min verden, for når jeg køber en dvd så glæder jeg mig til få den lagt i afspilleren og få den og ekstramaterialet set så hurtigt så muligt.
#38 Point taken! Nogle gange får jeg bare den mærkelige idé at se samtlige film af en instruktør eller f.eks. se samtlige film, der har vundet Oscar for bedste film. Dermed er det ikke præcist film som jeg glæder mig vildt meget til at se. Disse mærkelige påfund prøver jeg dog at begrænse, da jeg som sagt til min store forbløffelse for et par måneder siden opdagede, at jeg havde 92 usete film stående :o)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#31 evermind 18 år siden
Hvad skal man så også med Blockbuster? ;) Men ja, det er sgu helt okay aldrig at mangle underholdning hjemme, hehe.
#32 Michael Andersen 18 år siden
#33 filmz-mrhands 18 år siden
#34 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har intet imod at tage chancer og købe en film, da det efterhånden er meget sjældent at jeg rammer helt ved siden af, selvom jeg ikke har set filmen i forvejen. Et af aspekterne for mit vedkommende er også at der er visse film jeg på ingen måde har mulighed for at se i forvejen, f.eks. sådan nogle som Dreyers film og asiatiske film.
#35 chuck 18 år siden
#36 filmz-Kragmose 18 år siden
#37 Popeye 18 år siden
Raging Bull har nok stået på hylden i over 3 år - stadig i folie...
#38 Michael Andersen 18 år siden
#39 Winniepooh 18 år siden
Men vi har da en del film stående som vi kun har set i biffen.
#40 chuck 18 år siden