Jeg synes det er en herlig luksus, altid at have et stort udvalg af film jeg ønsker at se, at kunne vælge iblandt. Mit humør svinger og dermed også hvad jeg ønsker at se og så er det herligt at lade fingeren gå hen over titlerne og så pludselig popper der en film op, som man nærmest siger "yes, fedt, lige den jeg har lyst til".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 Ja, det kan jeg sådan set godt forstå. Har det selv på samme måde, dog i meget mindre målestok, da jeg nok aldrig har over 4 film, jeg ikke har fået set. Fra mit perspektiv er 200 fuldstændig vildt, men det er vel et spørgsmål om proportioner og personlig smag.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg vil tro jeg har 400 film, men det er sikkert flere i virkeligheden.
Jeg mangler at se i hvert fald 150 film, hele Homicide, hele West Wing, sæson 1 af Twin peaks/the 4400/Prison Break, samt sæson 2-5 af Six Feet Under.
Og når sandheden skal frem har jeg faktisk heller ikke set Lost sæson 1 og 2 dvderne, men jeg har dog set afsnittene. Det gælder selvfølgelig også en del af filmene.
Jeg har set et par deleted scenes og hørt et commentary track, men ellers intet ekstramateriale set. Det ærgrer mig nu ikke, og jeg køber heller ikke udgaver efter det.
Jeg synes også det er en luksus at have så mange film stående - men jeg må også indrømme, at jeg er begyndt at købe væsentligt mindre, fordi det virker en smule absurd... Og såmænd har en del film til salg, jeg ikke har set, og heller aldrig får set...
Jeg har ca. 15 løbende meter dvd'er. Og hvis der går ca. 80 dvd'er på en meter, er det ca. 1200 film/serier. Heraf har jeg 30-35 stykker der ikke er set (heriblandt flere hele sæsoner af serier).
Har over 500 DVD'er. Jeg lavede status for 2 måneder siden og der manglede jeg at se 92, men er nu nede på 78. Jeg har mange gamle film som jeg skal nosse mig sammen til at se, bl.a. mange Oscarvindere fra 30'erne, 40'erne og 50'erne. Jeg bliver positivt overrasket hver gang jeg smækker én på, men man skal jo også se alle de nye film ;o)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#21 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg synes det er en herlig luksus, altid at have et stort udvalg af film jeg ønsker at se, at kunne vælge iblandt. Mit humør svinger og dermed også hvad jeg ønsker at se og så er det herligt at lade fingeren gå hen over titlerne og så pludselig popper der en film op, som man nærmest siger "yes, fedt, lige den jeg har lyst til".
#22 aknot 18 år siden
#17 det meste af det, lige efter jeg har set filmen, dog sjældent kommentar spor, det er kun på de aller fedeste film.
#21 Enig!!
#23 Riqon 18 år siden
#24 Kalle Ferm 18 år siden
Ja, det kan jeg sådan set godt forstå. Har det selv på samme måde, dog i meget mindre målestok, da jeg nok aldrig har over 4 film, jeg ikke har fået set. Fra mit perspektiv er 200 fuldstændig vildt, men det er vel et spørgsmål om proportioner og personlig smag.
#25 filmz-kaotmus 18 år siden
Jeg mangler at se i hvert fald 150 film, hele Homicide, hele West Wing, sæson 1 af Twin peaks/the 4400/Prison Break, samt sæson 2-5 af Six Feet Under.
Og når sandheden skal frem har jeg faktisk heller ikke set Lost sæson 1 og 2 dvderne, men jeg har dog set afsnittene. Det gælder selvfølgelig også en del af filmene.
Jeg har set et par deleted scenes og hørt et commentary track, men ellers intet ekstramateriale set. Det ærgrer mig nu ikke, og jeg køber heller ikke udgaver efter det.
Jeg synes også det er en luksus at have så mange film stående - men jeg må også indrømme, at jeg er begyndt at købe væsentligt mindre, fordi det virker en smule absurd... Og såmænd har en del film til salg, jeg ikke har set, og heller aldrig får set...
#26 filmz-Kadann 18 år siden
40 film og 7 serier ud af 711 BD/HD DVD/DVD/LD-udgivelser.
#27 Confused101 18 år siden
#28 chuck 18 år siden
#29 PredatorX 18 år siden
#30 chronaden 18 år siden