Ja, titlen på denne tråd skal lige synkes engang før man forstår meningen.. :)
Men.. Jeg sad og undrede mig over hvor mange film jeg egentligt havde stående på hylderne, som jeg aldrig havde set før. Svaret kom som et slag i ansigtet. Hele 70 titler som jeg aldrig har haft muligheden for at se. Jeg køber simpelthen flere ind end jeg kan nå at få set. Og så er det jeg undrer mig over hvorfor jeg har en ringe økonomi med min SU? :)
Jeg ved der er flere herinde som har film stående rundt omkring på gulvet, i skabe, på hylder og lignende.
Så hvor mange har i egentligt stående som i aldrig har fået set..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg er stolt af at kunne sige jeg næppe har mere end 5 titler stående..! Eller også er det enormt nørdet at have så meget tid at jeg rent faktisk næsten kan følge med mine indkøb:P
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#1 Bony 18 år siden
Men.. Jeg sad og undrede mig over hvor mange film jeg egentligt havde stående på hylderne, som jeg aldrig havde set før. Svaret kom som et slag i ansigtet. Hele 70 titler som jeg aldrig har haft muligheden for at se.
Jeg køber simpelthen flere ind end jeg kan nå at få set. Og så er det jeg undrer mig over hvorfor jeg har en ringe økonomi med min SU? :)
Jeg ved der er flere herinde som har film stående rundt omkring på gulvet, i skabe, på hylder og lignende.
Så hvor mange har i egentligt stående som i aldrig har fået set..? :)
#2 MouseMickey 18 år siden
#3 dyg 18 år siden
#4 aknot 18 år siden
#5 filmz-Aras 18 år siden
10 stk's. DVD'er har jeg stående, som jeg ikke har fået set... ;)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#6 filmz-kaotmus 18 år siden
#7 filmz-Kadann 18 år siden
#8 mini_jette 18 år siden
#9 filmz-Aras 18 år siden
Jeg regner med at få set mine sidste film i løbet af de sidste feriedage..
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#10 Guts 18 år siden