Har i de sidste par år ikke set og købt meget, men de sidste par måneder har jeg ligget på 10+ titler - har under 300 DVDer - systemet er også gået lidt af fløjten.
Jeg har nu taget prøveversionen indtil jeg får løn, men der er noget der irritere mig. Hvis nu instruktøren også er Executive producer, kan man ikke sætte ham der. Kan det når man har købt det?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#50 - Mener min version er 3.5.2 eller noget lignende. Men det du beskriver er sådan det virkede i "gamle dage", det blev lavet om for noget tid siden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har nu taget prøveversionen indtil jeg får løn, men der er noget der irritere mig. Hvis nu instruktøren også er Executive producer, kan man ikke sætte ham der. Kan det når man har købt det?
Det kan jeg sagtens. Det vil sige. Da jeg skulle have mine film lagret i programmet, smed jeg discene i drevet og så blev de automatisk lagret. Jeg tjekkede lige fx Alias sæson 1 - og der står J.J. Abrams både som instruktør og executive producer.
#57 Min version er 3.5.1 og blev hentet for små 5 uger siden. Så helt gammel kan det da ikke være?
After the first 50 DVDs, you can continue to use DVD Profiler indefinitely, but some features will become unavailable until an Unlimited key is entered.
Så du kan godt have flere film i din personlige database, men der er en lang række options, du ikke kan bruge, såsom: - Upload and share your collection with the DVD Profiler Online feature - Extensive filters let you delve into the details of your collection - Browse your collection by cast and crew - Contribute changes to the online database (and vote on others' changes) - ...
Det vil sige, at der er mange andre begrænsninger end blot high-res covers.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det kan jeg sagtens. Det vil sige. Da jeg skulle have mine film lagret i programmet, smed jeg discene i drevet og så blev de automatisk lagret. Jeg tjekkede lige fx Alias sæson 1 - og der står J.J. Abrams både som instruktør og executive producer.
Tak for hjælpen :)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#51 kasper0204 15 år siden
Min version er 3.5 - hvad hedder den nyeste?
#52 jessup 15 år siden
#53 Nicki52 15 år siden
Hvis man så installere den nye udgave, bliver alt det man har lavet så slettet?:/
#54 Nicki52 15 år siden
Jeg kan kun finde 3.5 og det er faktisk den jeg har. Har du det samme problem som mig?
#55 kasper0204 15 år siden
Hvilket problem har du?
#56 Nicki52 15 år siden
#57 dyg 15 år siden
#58 kasper0204 15 år siden
#57 Min version er 3.5.1 og blev hentet for små 5 uger siden. Så helt gammel kan det da ikke være?
#59 dyg 15 år siden
Jeg tjekkede lige hjemmesiden, og der står følgende:
Så du kan godt have flere film i din personlige database, men der er en lang række options, du ikke kan bruge, såsom:
- Upload and share your collection with the DVD Profiler Online feature
- Extensive filters let you delve into the details of your collection
- Browse your collection by cast and crew
- Contribute changes to the online database (and vote on others' changes)
- ...
Det vil sige, at der er mange andre begrænsninger end blot high-res covers.
#60 Nicki52 15 år siden
Tak for hjælpen :)