Jeg sad lige og lurede i min DVDProfiler og kom forbi en statistik på hvor mange udgivelser jeg har købt på 1 måned, det kunne jeg da egentlig og godt tænke mig at høre om jer andre, hvor mange i har været oppe på og hvornår.
Jeg selv har i April 2005 = 33 udgivelser.
Det syntes jeg da er ret pænt, men har jo nok ikke rekorden...
Edit: Kan også lige tilføje at det har været min dyreste måned, med et forbrug på 2770,-
Hvis du spørger min kæreste, så vil hun nok sige, at det er for meget! Det har da også været nødvendigt at opmagasinere lidt af samlingen hos mine svigerforældre, der i forvejen har lagt hus til en ikke ubetydelig del af min bogsamling.
Det må være tid til et større sted med eget (film)bibliotek :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 MuManden 16 år siden
Jeg selv har i April 2005 = 33 udgivelser.
Det syntes jeg da er ret pænt, men har jo nok ikke rekorden...
Edit: Kan også lige tilføje at det har været min dyreste måned, med et forbrug på 2770,-
#2 Yoda 16 år siden
Samlingen ser i øvrigt således ud:
2213 film (DVD)
235 film (Blu-ray)
2 serie-sæsoner (Blu-ray)
356 serie-sæsoner (DVD)
#3 MOVIE1000 16 år siden
#4 Skeloboy 16 år siden
Har ikke lige tal på hvor meget jeg køber per måned, men har købt 144 film fordelt på 122 titler i år. Men en 10-20 film per måned.
Samlingen tæller ca. 1000 film, serier osv...
www.skeloboy.dk
Og de 200 er VHS...
#5 Yoda 16 år siden
Hvis du spørger min kæreste, så vil hun nok sige, at det er for meget!
Det har da også været nødvendigt at opmagasinere lidt af samlingen hos mine svigerforældre, der i forvejen har lagt hus til en ikke ubetydelig del af min bogsamling.
Det må være tid til et større sted med eget (film)bibliotek :-)
#6 Skeloboy 16 år siden
http://a0.vox.com/6a00c225256b2c604a00cd971d5ec04c...
Bare med film:)
#7 Steffan Rasmussen 16 år siden
#8 filmz-Bruce 16 år siden
#9 Yoda 16 år siden
Ja, det ville ikke være dårligt :-)
#10 MuManden 16 år siden
1½ film om dagen og mere hvis det er en serie!