#41 Det gør hun jo ... kælderen :) Men jo, hun præges. Men kun med de film, jeg serverer for hende. Det sjove er at se hendes reaktioner, hvad hun selv mener, om de film hun ser og hvorledes hun argumenterer. Indtil videre er jeg godt tilfreds med hendes "fremskridt" ;)
Næste punkt på dagsordenen bliver, at hun skal få noget historie under neglene, når hun kommer om i 11-12 års alderen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er det. Jeg har efterhånden haft det i mange år og det er altså et dejligt program, med en masse statistikker, så jeg syntes de penge er givet godt ud.
Jeg køber det når jeg har fået min bærbar lavet. Noget med at strømstikket ikke sidder ordentligt, og hvis de ikke kan lave det, får jeg en ny og så bliver jeg nød til at købe det igen. Så jeg har gemt linket.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har nu taget prøveversionen indtil jeg får løn, men der er noget der irritere mig. Hvis nu instruktøren også er Executive producer, kan man ikke sætte ham der. Kan det når man har købt det?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#42 - Det er så lige her. Det er gratis men så kan du kun have 50 udgivelser, derefter koster det et engangsbeløb på 30$
Jeg har aldrig betalt for noget - og jeg har over 100 udgivelser. Den eneste forskel der er på min ikke-betalte version, og versionen, man har betalt for, er billedeopløsningen, hvilket er til at leve med :o)
#41 Highland Park 16 år siden
Så vidt jeg kan forstå, præger du hende alligevel grundigt på det område. ;)
Men ja, jeg forstår fuldt ud, hvad du mener.
#42 Nicki52 16 år siden
#43 MuManden 16 år siden
Det er gratis men så kan du kun have 50 udgivelser, derefter koster det et engangsbeløb på 30$
#44 filmz-Bruce 16 år siden
Næste punkt på dagsordenen bliver, at hun skal få noget historie under neglene, når hun kommer om i 11-12 års alderen.
#45 Nicki52 16 år siden
Hvis det er kun én gang man skal betale vil jeg gerne.
#46 MuManden 16 år siden
#47 Nicki52 16 år siden
#48 Nicki52 15 år siden
#49 kasper0204 15 år siden
Jeg har aldrig betalt for noget - og jeg har over 100 udgivelser. Den eneste forskel der er på min ikke-betalte version, og versionen, man har betalt for, er billedeopløsningen, hvilket er til at leve med :o)
#50 dyg 15 år siden