- Tegnefilm - Gamle film (citizen kane osv) - Danske film - Komedier - Episke storfilm (Any Given Sunday, Gladiator osv) - Lidt af hvert (det der ikke rigtigt passer andre steder) - Serier - Gysere - Bootlegs købt gennem uærlige ebay forhandlere (de svin)
LE og andet helt specielt står i en glasmontre, men ellers står resten på hylder..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Jeg har en stor kvadratisk ikea reol hvor alle mine film er puttet ind i omvendt alfabetisk orden (ja det skulle vaere anderledes :). Boxes og tv-serier er kommet ind bagved eller gaemt lidt vaek i et skab, mest fordi der ikke er plads til dem alle i reolen.
Smider et billede op naar jeg kommer hjem :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Har delt min samling op i to: Animation og ikke-animation (det er skræmmende, at se at animation fylde næsten 5 hylder, og ikke animation kun fylder 3.) De to afsnit er derefter sorteret alfabetisk. Simpelt, men effektivt. Nu kan vennerne også finde rundt i samlingen.
Prøvede for et par måneder siden at stille det hele op kronologisk.. Et kæmpe arbejde, men det gik ud over overskueligheden så blev ændret igen efter én dag!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 filmz-sparrowed 20 år siden
Min er opdelt efter distributør dvs...Universal, scanbox, warnerbros,..etc har hver sin hylde at stå på.
Kan da ikke være den eneste herinde, der har dvd-samlingen stående sådan..eller??
#2 filmz-Munk 20 år siden
- Tegnefilm
- Gamle film (citizen kane osv)
- Danske film
- Komedier
- Episke storfilm (Any Given Sunday, Gladiator osv)
- Lidt af hvert (det der ikke rigtigt passer andre steder)
- Serier
- Gysere
- Bootlegs købt gennem uærlige ebay forhandlere (de svin)
LE og andet helt specielt står i en glasmontre, men ellers står resten på hylder..
- Steve Carell
#3 filmz-Loft 20 år siden
Mine er i alfabetisk...simpelt, ik?
#4 filt 20 år siden
#5 El vez 20 år siden
Smider et billede op naar jeg kommer hjem :)
#6 Scherlund 20 år siden
#7 filmz-Munk 20 år siden
Detolf Vitrinskab fra Ikea
- Steve Carell
#8 e-male 20 år siden
#9 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#10 e-male 20 år siden
Jeg overvejede på et tidspunkt at sortere min kronologisk, fordi jeg synes det ville være meget blæret at se hvilke film, der blev lavet før andre.