Gravatar

#91 Muldgraver 11 år siden

Dine bemærkninger i bogtråden angående Fantômas-bøgerne er vitterligt også æggende. En skønne dag... :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#92 Hr. Nielsen 11 år siden

#86 Tiltalende.....Ville intet have imod at se dem en skønne dag. Jeg er dog vokset op med disse:

De har muligvis ikke samme pulp'ede tiltrækning som dem du omtaler, men mindes dem nu som gode oplevelser dengang:)

(Beklager den ringe billedekvalitet)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#93 Benway 11 år siden

Thomas E. Nielsen (92) skrev:
#86 Tiltalende.....Ville intet have imod at se dem en skønne dag. Jeg er dog vokset op med disse:

De har muligvis ikke samme pulp'ede tiltrækning som dem du omtaler, men mindes dem nu som gode oplevelser dengang:)

(Beklager den ringe billedekvalitet)

Jeg har faktisk prøvet af hitte dem, men de er tilsyneladende ikke udgivet med engelske undertekster. Jeg vil gerne se dem, selvom de ganske rigtig utvivlsomt har en helt anden stil, som nok ikke ligger helt så meget til min smag. Jeg har dog set en del Louis de Funès-film, da min mor var en stor fan af ham. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#94 Riqon 11 år siden

Nogle forslag til jer, der bare ønsker et godt forum:
1. Brug ignore-funktionen.
2. Lad være med at svare igen på trolls.
3. Lad være med at citere deres indlæg.

Det ville gøre en mærkbar forskel.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#95 Tenebrae 11 år siden

#93: Fantômas-filmene med Louis de Funès er udgivet her i Skandinavien med danske undertekster. Jeg købte boksen fra CDON for nogle år siden, men den er vist desværre udgået nu.

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&a...
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#96 MMB 11 år siden

Riqon (94) skrev:
Nogle forslag til jer, der bare ønsker et godt forum:
1. Brug ignore-funktionen.
2. Lad være med at svare igen på trolls.
3. Lad være med at citere deres indlæg.

Det ville gøre en mærkbar forskel.

4. Indsæt nogle moderatorer, som gider slette og ip-banne de forskellige trolls.
Gravatar

#97 Benway 11 år siden

Tenebrae (95) skrev:
#93: Fantômas-filmene med Louis de Funès er udgivet her i Skandinavien med danske undertekster. Jeg købte boksen fra CDON for nogle år siden, men den er vist desværre udgået nu.

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&a...

Det har jeg overset. Tusind tak for tippet. :) Jeg kan se, at de stadig kan lejes hos Lovefilm, så der vil jeg prøve at få dem hjem fra.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#98 Benway 11 år siden

Laserdisken har stadig Feuillades klassiske Fantômas-serial kan jeg se. Jeg har selv den udgave, og den kan varmt anbefales.

For mig er "Les vampires"-serialen dog alligevel hans højdepunkt. Den er bare en af de mest sublime stykker pulp-galskab.
Gravatar

#99 Tenebrae 11 år siden

#96: Hørt!
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#100 Slettet Bruger [391091465] 11 år siden

Foeller (96) skrev:
ip-banne de forskellige trolls.

Et ip-ban er stort set ubrugeligt, da langt størstedelen af de danske internetkunder kører med dynamisk ip-adresse, så det kræver kun at man laver en release og renew på sit udstyr, så har man adgang igen, mens filmz potentielt spærrer for en bruger, der ikke har gjort noget galt.

Er man på mobilt bredbånd, kræver det bare, at man kobler af og på igen, så har man sandsynligvis en ny ip-adresse.

Hvad er til gengæld virker, men kræver noget administrativt arbejde, er at henvende sig til internetudbyderne og klage over de pågældende brugere. Har man beviserne i orden, altså en log over ip-adresser, koblet sammen med brugernavn, indlæg mv., så tager internetudbyderne det seriøst. Det leder i første omgang til en advarsel og kan lede til, at udbyderen opsiger forbindelsen.

Selvfølgelig kan man bare oprette en ny forbindelse et andet sted, men der er jo et begrænset antal udbydere i Danmark og endnu færre gode udbydere. Jeg ville fx. have svært ved at finde en fornuftig udbyder, som kan levere hvad jeg benytter og jeg ville ikke kunne "nøjes" med mobilt bredbånd.

Skriv ny kommentar: