Gravatar

#81 Åkepool 11 år siden

Ignorerlisten er ganske rigtigt ikke tilgængelig og har ikke været det i lang tid, nærmest altid.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#82 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg er i hvert fald ikke på nogens venneliste... hvis jeg heller ikke er på nogens ignoreliste, bør jeg snart komme med lidt skarpere udtalelser!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#83 Hr. Nielsen 11 år siden

Lord Beef Jerky (82) skrev:
hvis jeg heller ikke er på nogens ignoreliste, bør jeg snart komme med lidt skarpere udtalelser!
Jeg har også altid opfattet dig så pokkers behagesyg....

;-P
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#84 BN 11 år siden

Thomas E. Nielsen - Filmz-brugeren med den hyppigste udskiftning af profilbillede

... Hmm, jeg tror også, jeg skifter MIT nu.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#85 Hr. Nielsen 11 år siden

Fantômas , manden med de tusind ansigter;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#86 Benway 11 år siden

Thomas E. Nielsen (85) skrev:
Fantômas , manden med de tusind ansigter;)

:)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#87 Muldgraver 11 år siden

Det ser godt ud. Jeg får også helt lyst til at se nogle af Franjus igen.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#88 Benway 11 år siden

Muldgraver (87) skrev:
Det ser godt ud. Jeg får også helt lyst til at se nogle af Franjus igen.

Mener du Louis Feuillades? Georges Franju prøvede mange gange at få lov til at lave Fantômas-film, men kunne desværre aldrig få rettighederne til det. I stedet lavede han så en genindspilningen af Feuillade-filmen "Judex", som han så gjorde temmelig Fantômas-agtig. Han lavede også "Nuits Rouges", som også står i meget tydelig gæld til Fantômas.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#89 Muldgraver 11 år siden

Nej, jeg mener Franju, grundet netop de to film du nævner. Jeg har dog også fået ubændig lyst til at se noget af Feuillades, især Fantômas.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#90 Benway 11 år siden

Ah, ok. Jeg eeelsker Feuillade og kan kun anbefale enhver at kaste sig over ham. Vidunderlig drømmeagtig galskab. :) De er lidt som Fantômas-bøgerne selv. Lavet uden noget som helst forsøg på at være kunst eller at appellere til den gode smag, men ikke desto noget af den mest rene filmpoesi, jeg kender.

Skriv ny kommentar: