Gravatar

#51 Slettet Bruger [2776897070] 20 år siden

Mine initialer, derfor dette handle.
Gravatar

#52 filmz-Funkymonkey 20 år siden

Tjaa mit nick stammer også fra mine første gamer-år, da jeg dengang ikke havde den store interesse for debatfora eller lignende. Jeg fik spillet en del Quake og der var altid nogen der kommenterede at jeg hoppede rundt som en spedalsk kænguru. Så det blev efter nogle overvejelser til FunkyMonkey, omend jeg nogle steder er begyndt at bruge Methangas fordi andre af ukendte årsager, også mente de skulle hedde funkymonkey og ingen kan vel være dumme nok til at havde en gasart, stavet på tysk som nick vel?
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#53 azathoth 20 år siden

48: Okay... du MÅ simpelthen fortælle hele historien. Hvordan HULEN bar du dig lige ad med det?? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#54 filmz-herskegut 20 år siden

LOL :D Hahahah, hvor er det da fra? la mig gætte.. CBN ? ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#55 dyg 20 år siden

#54 - Naturligvis :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#56 weebs 20 år siden

Mit nick er bare en dårlig efterligning på alle de vældige gamer nicks... har dog lagt lidt persoligt ind i det, da jeg er høj, og hijacker(flykaprer) staves jo normalt...ja hijacker og ikke highjacker. Jeg hedder dog ikke Jack så de er der ikke noget at komme efter..så...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#57 myggen 20 år siden

#46: Og jeg som troede du var fan af Bruce Willis?!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#58 filmz-Bruce 20 år siden

#57 Det VAR jeg også :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#59 filmz-karlerminven 20 år siden

ikke rigtig nogen speciel grund..
Kedede mig for laaang tid siden, og skulle brige et nick.. så tænkte jeg på karl (ved ikke hvorfor).. også kom resten af sig selv :D
----
What is a not-joke?
Gravatar

#60 filmz-Wacker 20 år siden

Kommer fra handelsskolen, hvor vi gik rundt og sagde wacka wacka, af en eller anden mærkelig grund. det er så blevet til Wacker
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: