Tjaa mit nick stammer også fra mine første gamer-år, da jeg dengang ikke havde den store interesse for debatfora eller lignende. Jeg fik spillet en del Quake og der var altid nogen der kommenterede at jeg hoppede rundt som en spedalsk kænguru. Så det blev efter nogle overvejelser til FunkyMonkey, omend jeg nogle steder er begyndt at bruge Methangas fordi andre af ukendte årsager, også mente de skulle hedde funkymonkey og ingen kan vel være dumme nok til at havde en gasart, stavet på tysk som nick vel?
Mit nick er bare en dårlig efterligning på alle de vældige gamer nicks... har dog lagt lidt persoligt ind i det, da jeg er høj, og hijacker(flykaprer) staves jo normalt...ja hijacker og ikke highjacker. Jeg hedder dog ikke Jack så de er der ikke noget at komme efter..så...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
ikke rigtig nogen speciel grund.. Kedede mig for laaang tid siden, og skulle brige et nick.. så tænkte jeg på karl (ved ikke hvorfor).. også kom resten af sig selv :D
#51 Slettet Bruger [2776897070] 20 år siden
#52 filmz-Funkymonkey 20 år siden
#53 azathoth 20 år siden
#54 filmz-herskegut 20 år siden
LOL :D Hahahah, hvor er det da fra? la mig gætte.. CBN ? ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#55 dyg 20 år siden
#56 weebs 20 år siden
#57 myggen 20 år siden
#58 filmz-Bruce 20 år siden
#59 filmz-karlerminven 20 år siden
Kedede mig for laaang tid siden, og skulle brige et nick.. så tænkte jeg på karl (ved ikke hvorfor).. også kom resten af sig selv :D
What is a not-joke?
#60 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk