Jeg har været på 4 dages Sharepoint kursus og hvis det er det lort en udvikler skal kunne fremover, jamen så betyder det nok ikke det helt store imorgen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg tænkte på, at det egentlig var den perfekte dag, når nu landsholdet alligevel leverer endnu en ynkelig præstation i morgen, der cementerer, hvorfor vi ikke kommer med til 3. slutrunde i træk...
Men udover det, så læste jeg på newz noget om, at det ikke er i morgen, det er rigtig farligt, da forsøget blot bliver sat i gang - at det først er i næste måned, at partiklerne støder sammen og kan resultere i you-know-what...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Forsøgene i LHC bliver banebrydene i forskningssammenhæng, men de vil ikke forårsage nogen fare overhovedet. Det kunne dog være rart med lidt afveksling, så jeg går og håber lidt på, at vi snart går nogle semi-apokalyptiske naturkatastrofer i møde. Det er sgu lidt sørgeligt, at vi ikke bliver budt mere og bedre end lidt blæst og regn i ny og næ.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
For det første. LHC kan ikke smadre jorden, selv hvis det sorte hul forbliver stabbilt, så vil det tage godt 100.000 år at sluge jorden fra 2 partikler.
Anyhow, det jeg egentlig vil sige var at de tænder den godt nok i morgen, men der går mindst en månede før der er en kollision.
#1 PredatorX 16 år siden
#2 filmz-Bruce 16 år siden
#3 kill the bills 16 år siden
#4 chandler75 16 år siden
Men udover det, så læste jeg på newz noget om, at det ikke er i morgen, det er rigtig farligt, da forsøget blot bliver sat i gang - at det først er i næste måned, at partiklerne støder sammen og kan resultere i you-know-what...
#5 BN 16 år siden
#6 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Michael Andersen 16 år siden
#8 nakalay 16 år siden
#9 filmz-Bruce 16 år siden
#10 Norrah 16 år siden
LHC kan ikke smadre jorden, selv hvis det sorte hul forbliver stabbilt, så vil det tage godt 100.000 år at sluge jorden fra 2 partikler.
Anyhow, det jeg egentlig vil sige var at de tænder den godt nok i morgen, men der går mindst en månede før der er en kollision.
Vh.
Norrah