#17 Ja, den er helt genial. Hvor de fleste film som regel taber lidt ved gensyn, så synes jeg bare "Double Indemnity" bliver bedre og bedre. Den skarpe dialog og de små detaljer så som bilen der ikke vil starte osv... Den er simpelthen så uhyre godt sat sammen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg må være usædvanlig kræsen, for jeg har endnu aldrig givet et 10-tal til nogen film..! Måske er det bare fordi jeg har lidt svært ved den skala, for jeg har da nok givet et 6-tal herinde...mere end ét mener jeg oveni købet det er blevet til..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Normalt tager jeg ik karaktererne på IMDb alvorligt, da størstedelen af alle film ligger mellem 5 og 7. Jeg kan meget bedre lide at tjekke Rotten Tomatoes.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#27 - Yes, men et eller andet sted hænger det måske også sammen.
For efterhånden er vi alle blevet vante til at en film til 3 stjerner får 6, mens en film til 4 får 7 eller 8, og de virkelig gode film giver vi så måske 9. Jeg har i hvert fald taget mig selv i det. ;-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
#21 Benway 18 år siden
#22 dyg 18 år siden
#23 El vez 18 år siden
Jeg kan kun sige,
"I wonder if a little rum would get this back on its feet!"
#24 mini_jette 18 år siden
#25 Benway 18 år siden
Phyllis: I was just fixing some ice tea; would you like a glass?
Walter Neff: Yeah, unless you got a bottle of beer that's not working.
#26 Riqon 18 år siden
#27 chandler75 18 år siden
#28 duuk74 18 år siden
#29 El vez 18 år siden
#30 Riqon 18 år siden
For efterhånden er vi alle blevet vante til at en film til 3 stjerner får 6, mens en film til 4 får 7 eller 8, og de virkelig gode film giver vi så måske 9. Jeg har i hvert fald taget mig selv i det. ;-)