Til de nysgerrige, kan de første 2min38 sekunder af ovenstående klip snildt ses ses uden at spoile, da det er taget fra starten af filmen. Men derfra kommer der major spoilers.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#33 "Take your first step into a larger world." ;)
Gamle film er jo mange ting. Jeg kan personligt ikke døje nogle som helst folkekomedier, eller Morten Korch filmatiseringer. De lavede også skidt før i tiden, men jeg synes absolut film som "Double Indemnity", "The Third Man" eller "Casablanca" er underholdning af bedste klasse, og så friske i dag som nogensinde.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
1 gives til film, som er overvurderede, 10 gives til film, der er undervurderede.
Når du har lagt din karakter, kan du passende oprette en "worst/best film ever" tråd på boardet (alternativt "most under/overrated film ever"), hvor du kalder folk, der er uenige med dig for idioter.
#31 filmz-Bruce 18 år siden
Vil man checke high quality speedtalk, så findes der ingen bedre:
[url= klip[/url]
#32 El vez 18 år siden
#33 Bony 18 år siden
Hun er ellers også rimlig hot, hende blondinen.. :)
#34 filmz-jonasgr 18 år siden
Det drejer sig om følgende film:
Lawrence of Arabia
Closer
Donnie Darko
Jaws
Mulholland Dr.
North by Northwest
'Cause I'm evil"
#35 duuk74 18 år siden
#36 Benway 18 år siden
Gamle film er jo mange ting. Jeg kan personligt ikke døje nogle som helst folkekomedier, eller Morten Korch filmatiseringer. De lavede også skidt før i tiden, men jeg synes absolut film som "Double Indemnity", "The Third Man" eller "Casablanca" er underholdning af bedste klasse, og så friske i dag som nogensinde.
#37 filmz-Bruce 18 år siden
#38 filmz-Annabel 18 år siden
Der findes kun 2 karakterer på IMDB - 1 og 10.
1 gives til film, som er overvurderede, 10 gives til film, der er undervurderede.
Når du har lagt din karakter, kan du passende oprette en "worst/best film ever" tråd på boardet (alternativt "most under/overrated film ever"), hvor du kalder folk, der er uenige med dig for idioter.
Jeg elsker IMDB:)
#39 inflector 18 år siden
#40 Riqon 18 år siden