Nuuu bliver det et kompliceret regnestykke :-) De film man holder af, holder man i virkeligheden ikke af, og hvis virkeligheden virkelig er virkelig, hvad er så.....virkeligheden? :-) Jeg er forvirret. Jeg skænker en drink :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
De brugte vel også bedøvelse i starten, blot ikke så kraftig?
Hmm... gør de det? Jeg synes ikke rigtigt man ser nogen tegn på det, såvidt jeg husker. Men det er også underordnet. Hvad der er vigtigt er, at de i slutningen bruger en bedøvelse som man ikke "bare" kan vågne op af.
Det bliver dog aldrig forklaret, men de indtager vel en slags bedøvelse, for at gå ind i drømmen. Desuden har drømme-maskinen en timer på, som man også ser i starten. Når tiden løber ud, vågner man - medmindre man ikke begår selvmord eller bliver slået ihjel. Men bedøvelsen er bare ikke så kraftig. Til slut skal den jo være temmelig kraftig, da opgaven kræver det.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#31 BN 14 år siden
:-D
#32 filmz-ab 14 år siden
Nuuu bliver det et kompliceret regnestykke :-) De film man holder af, holder man i virkeligheden ikke af, og hvis virkeligheden virkelig er virkelig, hvad er så.....virkeligheden? :-) Jeg er forvirret. Jeg skænker en drink :-)
#33 filmz-Claudius 14 år siden
Nogen har vist set Inception en gang eller to for mange... ;)
#34 filmz-ab 14 år siden
Ja, det snurrer lidt for mig (hø hø) :-)
#35 Corgan 14 år siden
Hmm... gør de det? Jeg synes ikke rigtigt man ser nogen tegn på det, såvidt jeg husker. Men det er også underordnet. Hvad der er vigtigt er, at de i slutningen bruger en bedøvelse som man ikke "bare" kan vågne op af.
#36 filmz-ab 14 år siden
#37 Riqon 14 år siden
Ja, det er ikke svært at vide, [url= Bruce blir sur[/url].