Forresten krydser jeg mest af alt fingre for nomineringer til Ken Watanabe (nok ingen chancer) og Rinko Kikuchi (måske en chance), da jeg håber på, at der vil være mere samarbejde med den store pulje af talent indenfor japansk film og de uafhængige kræfter indenfor Hollywood og verdensfilm. Den japanske mainstream branche er noget bras, hvor skuespillere i højere grad skal være idoler og modeller. De talentfulde skuespillere, der nægter at spille med på den vogn (blandt andet også Koji Yakusho, der dog laver lidt øl-reklamer en gang imellem) fortjener at blive anerkendt i andre kredse end den japanske indie-filmbranche.
Det samme gælder i det hele taget alle andre udenlandske film. Jeg håber også at se masser af nomineringer i det mindste i de filmtekniske til "Pans Labyrint".
Derudover håber jeg generelt bare på at blive overrasket. For eksempel ved at "Children of Men" får en masse nomineringer, eller for eksempel at Ryan Gosling bliver nomineret i Bedste Skuespiller-kategorien eller at "A Scanner Darkly" bliver nomineret i Bedste Animerede Film-kategorien.
Apropos Gosling så kan jeg se at "Half Nelson" nu kan forudbestilles hos Axel til 135 kr. Den skulle komme den 13/2. Jeg må indrømme at jeg er temmelig fristet i betragtning af hvor meget ros filmen har fået.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#76 Rinko Kikuchi er efter min mening næsten sikker på en nominering når man lytter til rygterne. Desuden ville det nok heller ikke kunne betegnes som en overraskelse hvis Gosling får en nominering. Men jeg kan jo tage fejl...
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Tror vidst endda den er fra 2004, men ja den er for gammel.
Gosling kan sagtens få en nominering. Det ligger nok til et valg imellem ham og Cohen.
De fire andre er efter min mening meget sikre:
Forest Whitaker Will Smith Leonardo Di Caprio Peter O'Toole
Lad endelig erfaringen vinde. Jeg er faktisk villig til at gå på kompromis med alle de andre priser, bare Peter O'Toole vinder prisen. Ikke fordi jeg har det mindste imod udfordrerne (læs: Forest Whitaker), nærmere tværtimod.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#71 Benway 18 år siden
#72 rasser 18 år siden
Ja det er vestkyst. 5.30 PST, hvilket svarer til 14.30 i DK.
#73 filmz-Munk 18 år siden
- Steve Carell
#74 mr gaijin 18 år siden
#75 jessup 18 år siden
#76 mr gaijin 18 år siden
Det samme gælder i det hele taget alle andre udenlandske film. Jeg håber også at se masser af nomineringer i det mindste i de filmtekniske til "Pans Labyrint".
Derudover håber jeg generelt bare på at blive overrasket. For eksempel ved at "Children of Men" får en masse nomineringer, eller for eksempel at Ryan Gosling bliver nomineret i Bedste Skuespiller-kategorien eller at "A Scanner Darkly" bliver nomineret i Bedste Animerede Film-kategorien.
#77 Benway 18 år siden
#78 frahm-2 18 år siden
Rinko Kikuchi er efter min mening næsten sikker på en nominering når man lytter til rygterne. Desuden ville det nok heller ikke kunne betegnes som en overraskelse hvis Gosling får en nominering. Men jeg kan jo tage fejl...
#79 thomas040 18 år siden
#80 filmz-jonasgr 18 år siden
Gosling kan sagtens få en nominering. Det ligger nok til et valg imellem ham og Cohen.
De fire andre er efter min mening meget sikre:
Forest Whitaker
Will Smith
Leonardo Di Caprio
Peter O'Toole
Lad endelig erfaringen vinde. Jeg er faktisk villig til at gå på kompromis med alle de andre priser, bare Peter O'Toole vinder prisen. Ikke fordi jeg har det mindste imod udfordrerne (læs: Forest Whitaker), nærmere tværtimod.
'Cause I'm evil"