#62 Gad vide hvordan det fungerer i praksis? Er det mon den der bliver interviewet der beder om lov til at ryge, eller er det folkene i studiet der beder personen om at gøre det?
Jeg kan huske at jeg har set et indslag om offentlig sundhed hvor de netop havde Kim Larsen i studiet, og han var passende blevet udstyret med smøger og en guldbajer. :) Det virkede under alle omstændigheder temmelig iscenesat.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
skidt, jeg skal se oscar, det har været en fast traditon for mig i lang tid(Det skal ses live), håber da der er en anden kanal der sender det, eller DR-medarbejderen er dårligt informeret(Lidt ligesom når man spørger efter en mobil, og medarbejderen siger den er udgået, selvom den kan købes inde ved siden af)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
#61 Benway 18 år siden
#62 tiny 18 år siden
Og Mogens Rukov. Da han blev interviewet af Clement Kjersgaard for noget tid siden fik han sin egen stol og røg som en skorsten...
#63 Benway 18 år siden
Jeg kan huske at jeg har set et indslag om offentlig sundhed hvor de netop havde Kim Larsen i studiet, og han var passende blevet udstyret med smøger og en guldbajer. :)
Det virkede under alle omstændigheder temmelig iscenesat.
#64 tiny 18 år siden
#65 Benway 18 år siden
#66 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#67 jessup 18 år siden
#68 mr gaijin 18 år siden
#69 Benway 18 år siden
#70 tiny 18 år siden
Jeg krydser fingre for Gosling. Men jeg tvivler godt nok på Cohen...