Jeg så en tråd vedr. denne DVD et sted her, hvor der blev fortalt at EMI overvejede at udgive den i DK. Jeg har været inde på EMI's hjemmeside, men der står intet om nogent somhelst m.h.t. den film. Så jeg tænkte at jeg lige ville spørge om der er nogle her, der ved noget om hvor vidt det bliver til noget?
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Nemlig :-) Jeg ville gerne vide om den kan købes i Dk. Jeg har haft lidt dårlige erfaringer med www-handel, så jeg gider næsten ikke at forsøge at bestille den over nettet.
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Det link jeg skrev, var til Axel Music, en film/musik butik i danmark. De farvede felter vedsiden af varen fortæller hvilke butikker har den på lager og det passer ikke altid 100%, men ring til dem og hør ad.
Det er altså en titel de forhandler i deres butikker, så du behøver ikke købe den over nettet.
At du også, ganske uproblematisk, kan handle med dem online, er en helt anden sag.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-Asta 22 år siden
#2 El vez 22 år siden
#3 nakalay 22 år siden
#4 El vez 22 år siden
Ja jeg ved ikke, nu er musikken jo ikke på Dansk, men eeh.. hvad mener du egentlig ? =P
#5 filmz-Asta 22 år siden
Jeg ville gerne vide om den kan købes i Dk. Jeg har haft lidt dårlige erfaringer med www-handel, så jeg gider næsten ikke at forsøge at bestille den over nettet.
#6 El vez 22 år siden
Det er altså en titel de forhandler i deres butikker, så du behøver ikke købe den over nettet.
At du også, ganske uproblematisk, kan handle med dem online, er en helt anden sag.
#7 filmz-Asta 22 år siden
Det vil jeg så prøve...
#8 filmz-Kviksand 22 år siden