Gravatar

#91 filmz-dvede 22 år siden

Fucking nørder..
-------------
If He´s so smart, how come hes dead?
Gravatar

#92 maniac 22 år siden

#91 hvor konstruktivt...
Gravatar

#93 coolflash 22 år siden

#91 - Uhadada - en litterært begavet sjæl... ó_Ò
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#94 McPeter 22 år siden

Tja... et eller andet sted har hun jo ret... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#95 filmz-Daedalos 22 år siden

fine billeder i alle sammen har :p

#96 filmz-trillefix 22 år siden

#59 hovsa der var sgu da et spørgsmål. læser i odense.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#97 filmz-trillefix 22 år siden

#63 giver dig lidt ret. Det virker bedre end det i virkeligheden er. Men eftersom jeg ikke har så lang tid tilbage ville det være rimelig nederen at stoppe nu..ggg* Må dog indrømme at det er en tanke der har strejfet mig indtil flere gange..
Gravatar

#98 dyg 22 år siden

#97 - Jeg er selv gammel Multimediedesigner (blev færdig sidste år), og nøej hvor er den uddannelse ringe, men den skal vel leve op til den skole den bliver undervist på. Jeg gik på Erhvers Akademiet i Århus, puuh en stinker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#99 filmz-trillefix 22 år siden

#98 well mit er odense tekniske skole og lad mig på det groveste understrege at det bliver det ikke bedre af.
Gravatar

#100 filmz-Asta 22 år siden

Jeg hedder (Tadaaaaa!) Asta, er 24 år og født og opvokset i Rødovre -og bor her stadig (og burde flytte)
Jeg skal til at starte udd. d.15/3 (Jubiiii) som dyreass./dyrepasser på Roskilde Tekniske Skole, og jeg forventer at det er det eneste job jeg skal have resten af mit liv, når jeg er færdiguddannet :-)
Jeg er totalt film -og musiknørd og når jeg er havnet her, så er det nok fordi jeg ikke rigtig kender nogen, der lige så meget op i film :-)
Min interesse for film aner jeg ikke hvornår er opstået. Den har vist været der lige så længe jeg kan huske. Den er dog nok tiltaget lidt hen omkring det tidspunkt hvor jeg fik råd til selv at købe filmene *GS*.
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: