Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hvad skal man også gøre med de VHS'er? Jeg overvejer at prøve at fyre dem af på et loppemarked, men ved sgu ikke om det er besværet værd. Fyren i video-netto sagde at de ikke var intereserede, da de havde dem alle i forvejen.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 filmz-vassago 22 år siden

Jeg var nede ved en forretning i Kolding, og de ville gi' 5 kr. - og mange af filmene har man jo givet 100-150 kr. for, så jeg kan næsten ikke nænne det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-Funkymonkey 22 år siden

efter jeg (meget sent) fik dvd har jeg besluttet at give mine vhs væk til de trængende(og teknologiske primitive :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#14 chandler75 22 år siden

Jeg kan ikke undvære min video. Hvis jeg ikke er hjemme bliver jeg nød til at optage serier som "West Wing", "Sopranos" og "Six Feet Under" (som efter min mening kan måle sig med mange "rigtige" film). Jeg burde selvfølgelig købe afsnittene på DVD, men de der sæson boxe er lidt dyre. Og en DVD-optager må også vente lidt. Så jeg beholder mine gamle bånd lidt endnu - så kan jeg optage over.

Nå, det var lidt en sidespor tråden kom ud på...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

#15 22 år siden

Mit navn er Stig - jeg er 26 år og læser engelsk og nordisk på Aarhus Universitet.

Jeg har altid været storforbruger af det visuelle medie, og allerede i en alder af 14-15 havde min besættelse af billedrørets magi ført til en komplet samling af Blomsterbørns Børn (jeg var fanatisk tilhænger af Alex P. Keaton - og Mallory, ja, hun var da meget sød at kigge på :) Derfor er Back to the Future-trilogien også en af de absolutte favoritter til dato. Ak ja, de gode gamle dage....

Nu er det dog især David Lynch's syrede genistreger og (som NayZe, kan jeg forstå) Kevin Smith's flabede flicks der er i højsædet, men jeg nyder nu alle genrer, så længe der er bid og hold i dem.
Gravatar

#16 filmz-Kadann 22 år siden

Jeg skal have en video på et tidspunkt, så jeg kan få rippet min VHS-udgave af Blade Runner.

Men, jeg gav mine film til mine forældre og lod dem tage hvad de ville have, og give resten til Kirkens Korshær, så pengene går til noget fornuftigt.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#17 filmz-Elvis-SUN- 22 år siden

Jeg hedder Kim, er 27 år og bor på vesterbronx..

Jeg har altid haft en interesse for film, men min interesse for tv har udviklet sig en del de sidste par år. Det startede med x-files og Seinfeld, hvor sidstnævnte efter min mening er den bedste tv serie der nogensinde er lavet..

Af andre tv-serier må nævnes Band of Brothers, Friends og Six Feet Under som jeg desværre aldrig fik set nok af.

Mht film tager jeg i biffen et par gange om måneden, månedens faste event er premiere surprise i Imperial, som jeg synes er et fremragende tiltag hvor jeg altid har følt mig underholdt.. På lørdag bliver første gang i over et år jeg går glip af det, så i den sammenhæng kan man vel kalde sig film-nørd :)

DVD samlingen vokser stille og roligt, men kan i øjeblikket kun tælles på 2 hænder.

#18 chandler75 22 år siden

# 17 Jeg kom også lidt sent ind i "Six Feet Under", men jeg kan glæde dig med (hvis du ikke allerede ved det) at TV2 snart genudsender hele første sæson, og derefter følger 2. sæson.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 filmz-The-Real-1 22 år siden

Mit navn er Matias, 19 år, jeg er i lære som Elektriker!!!
Jeg elsker lange gåture i måneski... hm... nå nej det er jo til en kontakt annonce!!! (HE HE HE)

Jeg har vel en 70 DVDfilm + de bootleg som vi ikke taler om
... primært action film, yep jeg er en action-junkie!!!

Hygge!!!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#20 filmz-Elvis-SUN- 22 år siden

18: Ah goodie eftersom jeg ikke kan tage Zulu mere..:)

..noget med jeg ikke havde bagt kage til antenneforeningen..

Skriv ny kommentar: