Det slog mig lige pludselig, at jeg ved nada om hvem der er her på siden! Jeg sad og cruisede et Harry Potter forum, da jeg pludselig så et subject ved navn Introductions, og så var det jeg tænkte: God ide! De eneste her fra siden jeg ved noget om er Admins (ud fra Crew-afsnittet) og Yasw, som ikke er her så tit. Så her kommer en lille introduction af mig selv, hvorefter jeg håber at andre 'ikke-crew' users også vil skrive lidt om dem selv.
Mit navn er Daniel Logan, til daglig bare Logan, og er 18 år. Jeg er born and raised på Christianshavn (i København, hvis nogen skulle være i tvivl), men har ikke noget med Christiania at gøre (ingen pot-skunk-fed-cannabis-hash-smack-crack-coke-e-jokes, tak). Til daglig går jeg i 3.g matematisk på Christianshavns Gym. (fra. d. 6/8), og har planer om at forfølge en film -og medievidenskabs uddannelse hvis karaktererne da flasker sig. Andre options er College, New York Film Academy (men det koster...) eller bare Den Danske Filmskole. Jeg har vel været intereseret i film i en 7-8 år, og har siden udviklet en forkærlighed for film-noir. Men det betyder ikke at jeg ikke elsker alle andre (gode)film ligeså meget ;)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
tja hvad kan man sige Jeg hedder Per er igang med en uddannelse som elektriker, jeg ser film på i bio og på DVD(Wauw!) og har derfor brug for en kilde til filmnyheder
Jeg hedder Mikkel og er 23. Jeg er ved at færdiggøre mig som pædagog. Jeg er Star Trek fan, og mange andre af de serier der har med sci fi at gøre. Også medlem af trekkies.dk.
Ser meget film på video/dvd, men ikke så tit i biografen, da jeg skal kører 60 km i bil for at komme til en ordentlig bio.
1# Syntes det er en god tråd du har taget op her;)
Mit navn er Kenneth Pedersen, er 25 år og kommer fra nordjylland (dybvad 10 km. syd for sæby). Jeg er igang med at ansøge som politobetjent, jeg har været slagteriarbejder i 5 1/2 år som jeg nød. Jeg ser mest action/krig og Sci-fi film, men har ellers en bred film smag. Går ofte i biografen, ellers er jeg ved at anskaffe mig min egen lille hjemme "biograf", hvor jeg efter egen mening har en udmærket dvd samling der hastigt vokser. Indtil/hvis politiet går i orden, skal jeg starte på HF efter sommerferien i Frederikshavn.
Jeg er 23 år, hedder Stefan Pedersen og bor i Tranbjerg ved Århus. Til dagligt læser jeg til Ingeniør i Århus.
Jeg har været vild med film lige så længe jeg kan huske. I starten var det action og/eller sci-fi film, men jeg er blevet ældre, og nyder nu film, hvor man selv skal tænke lidt.
Min film-samling er på omkring de 80 film på dvd og ca. det samme på vhs.
Favorit filmen(e) lige nu, må være fra Kevin Smith's View Askewniverse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hehe, jeg har også en kæmpe stak VHS'er, men min video er også stået af, og gider man at købe en ny VHS maskine, næppe - og desuden har jeg også svært ved at tage kvaliteten seriøs, nu man har haft DVD så længe.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Mit navn er Daniel Logan, til daglig bare Logan, og er 18 år. Jeg er born and raised på Christianshavn (i København, hvis nogen skulle være i tvivl), men har ikke noget med Christiania at gøre (ingen pot-skunk-fed-cannabis-hash-smack-crack-coke-e-jokes, tak). Til daglig går jeg i 3.g matematisk på Christianshavns Gym. (fra. d. 6/8), og har planer om at forfølge en film -og medievidenskabs uddannelse hvis karaktererne da flasker sig. Andre options er College, New York Film Academy (men det koster...) eller bare Den Danske Filmskole. Jeg har vel været intereseret i film i en 7-8 år, og har siden udviklet en forkærlighed for film-noir. Men det betyder ikke at jeg ikke elsker alle andre (gode)film ligeså meget ;)
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#3 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg hedder Bruno, arbejder for TDC på 2. år og bor i Københavnsområdet.
Jeg har været Star Wars fan, siden jeg var 6-7 år gammel og "seriøs" filmfan i omkring 11-12 år.
Jeg går ikke så meget i biffen som jeg burde, og har ikke den massive DVD-samling som jeg gerne ville have, men det går nu alligevel. ;)
Jeg er så også computernørd, så jeg kan findes på newz.dk under samme nick, som også er mit nick alle andre steder, stort set.
#4 filmz-Wacker 22 år siden
Ser meget film på video/dvd, men ikke så tit i biografen, da jeg skal kører 60 km i bil for at komme til en ordentlig bio.
http://www.samarit.dk
#5 filmz-nemesis 22 år siden
Mit navn er Kenneth Pedersen, er 25 år og kommer fra nordjylland (dybvad 10 km. syd for sæby).
Jeg er igang med at ansøge som politobetjent, jeg har været slagteriarbejder i 5 1/2 år som jeg nød.
Jeg ser mest action/krig og Sci-fi film, men har ellers en bred film smag. Går ofte i biografen, ellers er jeg ved at anskaffe mig min egen lille hjemme "biograf", hvor jeg efter egen mening har en udmærket dvd samling der hastigt vokser.
Indtil/hvis politiet går i orden, skal jeg starte på HF efter sommerferien i Frederikshavn.
#6 chandler75 22 år siden
#7 dyg 22 år siden
Jeg har været vild med film lige så længe jeg kan huske. I starten var det action og/eller sci-fi film, men jeg er blevet ældre, og nyder nu film, hvor man selv skal tænke lidt.
Min film-samling er på omkring de 80 film på dvd og ca. det samme på vhs.
Favorit filmen(e) lige nu, må være fra Kevin Smith's View Askewniverse.
#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#9 filmz-Kadann 22 år siden
#10 filmz-vassago 22 år siden