Fatter ikke hvorfor man må nøjes BIF og Torshavn?! Troede jeg sku se fodbold i dag. Så må vi bare nøjes med at følge kampen live på fck.dk (vha. deres live opdatering) og så sidde og stene på blå/gule boldmongoler på 3+.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hellere blå/gule mongoler end købe-fjams fra parken. :-)
Det minder mig og, at jeg iøvrigt er harm over:
- At vi praktisk talt forærede nationalstadionen til FCK. - At FCK har et større forbrug af angrebsspillere, end luderere har af pebermynte-pastiller. - At Christian Poulsen og Brian Laudrup har spillet i FCK.
- Og at jeg kun har 9 ugers sommerferie i år...
:-)
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Jeg siger ikke, at det, du siger, er forkert. Men Brøndby har indtil fornylig gjort det på en meget mere charmerende facon end FCK. FCK køber oftest spillere på toppen af karrieren eller ældre spillere med stor international erfaring. Brøndby købte unge spillere, som man selv formede. At dette er ved at blive udfaset, er jeg godt klar over. Men jeg er også overbevist om, hvilken klub der har sat gang i denne process.
Bosman-dommen har for mig ødelagt moderne internationalt og nationalt fodbold. Klubber som Barcelona, Real Madrid, Chelsea, FCK m.fl. prøver uforvarende at give fodbolden dødsstødet.
Og så er jeg harm over, at FCK ikke kan få den arrogante nordmand til at tale dansk...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Kan KUN give dig ret i din mening omkring en vis nordmand og hans dansk kundskaber.
Men jeg ser ingen grund til at bønfalde BIF's måde at forme deres unge spillere, da det de sidste par ikke har givet noget resultat.
Samtidig er jeg harm over BIF's måde at indavle på ;-) Her tænkes der især i ledelsen. Fatter ikke hvad Bjerregaard Junior gør på den plads. Men igen, det har klubben og dens succes jo også tydeligt båret præg. Og hvad kan man lære af det? Man skal ikke indavle!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg har fx. lige købt en helt ny computer til min lillesøster derfra for én måned siden. At en virksomhed bare kan beslutte sig for at reboote på den måde, og dermed slippe for ALLE forpligtelser er mig en kæmpe gåde. Det er den samme mand der styrer biksen fra på mandag som det har været indtil nu! Det er pilråddent og fuldstændig håbløst. De vil hellere end gerne have alle de trofaste kunder (jeg var én af dem), men de vil ikke overholde deres reklamtions-forpligtelser. Dybt skammeligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#17: Det eneste de snakker om er at hjælpe folk med at få kontakt til producenterne. Men det er bestemt ikke sikkert at producenterne yder 2 års reklamationsret, eller at de overhovedet gider snakke med slutkunder. Dertil kommer besværet. Shg.dk er forpligtet til at godtgøre dig for fragt, både frem og tilbage, i forbindelse med reklamationssager, og til at behandle dem indenfor rimelig tid. En producent er ikke underlagt nogle af den slags bestemmelser. De kan bede dig sende dit hardware til Taiwan og så vente et år med at sende det tilbage. Man har ingen rettigheder.
Harddiskproducenterne har altid været flinke til det, men det er så også cirka de eneste. Jeg har selv arbejdet ved shg før i tiden og ved præcis hvad det er for en blindgyde man sender folk ned i ved at bede dem sende deres ting direkte til producenten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
I dag er jeg harm over vejret. Synes nu godt der kunne være noget sol. Vi skriver alligevel midt-juli! Det er bare svært at brokke sig over, ingen lytter..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Guts 17 år siden
Det samme her!
Fatter ikke hvorfor man må nøjes BIF og Torshavn?! Troede jeg sku se fodbold i dag. Så må vi bare nøjes med at følge kampen live på fck.dk (vha. deres live opdatering) og så sidde og stene på blå/gule boldmongoler på 3+.
#12 dh-ad 17 år siden
Det minder mig og, at jeg iøvrigt er harm over:
- At vi praktisk talt forærede nationalstadionen til FCK.
- At FCK har et større forbrug af angrebsspillere, end luderere har af pebermynte-pastiller.
- At Christian Poulsen og Brian Laudrup har spillet i FCK.
- Og at jeg kun har 9 ugers sommerferie i år...
:-)
#13 Åkepool 17 år siden
Hvor mange fra jeres superligatrup er da af egen avl? Nej vel, så klap ;)
#14 dh-ad 17 år siden
Jeg siger ikke, at det, du siger, er forkert. Men Brøndby har indtil fornylig gjort det på en meget mere charmerende facon end FCK. FCK køber oftest spillere på toppen af karrieren eller ældre spillere med stor international erfaring. Brøndby købte unge spillere, som man selv formede. At dette er ved at blive udfaset, er jeg godt klar over. Men jeg er også overbevist om, hvilken klub der har sat gang i denne process.
Bosman-dommen har for mig ødelagt moderne internationalt og nationalt fodbold. Klubber som Barcelona, Real Madrid, Chelsea, FCK m.fl. prøver uforvarende at give fodbolden dødsstødet.
Og så er jeg harm over, at FCK ikke kan få den arrogante nordmand til at tale dansk...
#15 Guts 17 år siden
Kan KUN give dig ret i din mening omkring en vis nordmand og hans dansk kundskaber.
Men jeg ser ingen grund til at bønfalde BIF's måde at forme deres unge spillere, da det de sidste par ikke har givet noget resultat.
Samtidig er jeg harm over BIF's måde at indavle på ;-) Her tænkes der især i ledelsen. Fatter ikke hvad Bjerregaard Junior gør på den plads. Men igen, det har klubben og dens succes jo også tydeligt båret præg.
Og hvad kan man lære af det? Man skal ikke indavle!!
#16 gi-jones 17 år siden
http://newz.dk/shg-starter-paa-en-frisk-paa-onsdag...
Jeg har fx. lige købt en helt ny computer til min lillesøster derfra for én måned siden. At en virksomhed bare kan beslutte sig for at reboote på den måde, og dermed slippe for ALLE forpligtelser er mig en kæmpe gåde. Det er den samme mand der styrer biksen fra på mandag som det har været indtil nu! Det er pilråddent og fuldstændig håbløst. De vil hellere end gerne have alle de trofaste kunder (jeg var én af dem), men de vil ikke overholde deres reklamtions-forpligtelser. Dybt skammeligt.
#17 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg mener dog at have læst at de vil se på sagerne, hvis man henvender sig med en defekt vare, men det er jo nye ejere.
Dog er der jo stadig fabriksgarantien og jeg har haft god erfaringer med at henvende mig til f.eks. harddiskproducenter med defekte diske.
#18 gi-jones 17 år siden
Harddiskproducenterne har altid været flinke til det, men det er så også cirka de eneste. Jeg har selv arbejdet ved shg før i tiden og ved præcis hvad det er for en blindgyde man sender folk ned i ved at bede dem sende deres ting direkte til producenten.
#19 dh-ad 17 år siden
#20 davenport 17 år siden
Det er bare svært at brokke sig over, ingen lytter..