Jeg er ikke harm over det, men jeg springer på vognen med folk, som synes det er grimt og ser latterligt ud, at flashe deres undertøj. Harm er jeg dog, når man bliver ekspederet på en café af en knoldesparker i det outfit, som skal servere for en. Det er grimt, ingen stil og man mister appetitten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er også noget andet. Det er mere bare hele holdningen til at der noget påklædning der er acceptabelt og andet der ikke er, når folk går rundt på gaden og er helt sig selv.
Den anden dag overhørte jeg en kollega der sad og sagde noget i retning af: "Hvordan skal vi nogensinde lære ungerne at de ikke skal have kasket på i skolen når..." Mit spørgsmål er så: Hvad er det præcis der er så forfærdeligt ved at børn har en kasket på i skole. Eller bukser der er et par numre for store. Hvornår har en kasket nogensinde slået nogen ihjel?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#43 For min skyld gør en kasket i skolen heller ikke noget, men påklædningen har en betydning. For mig som lærer, er det da ret grænseoverskridende og ubehageligt at skulle gå rundt og se på mine elevers underbukser, når deres baggy-pants hænger nede om anklerne. Hvis det var mig der gjorde det samme, skulle jeg da nok høre fra forældrene omgående, og det ville nok ikke være positive ting de ville sige... Så folk har da sin ret til at blive harme over det, da det trods alt er os der skal kigge på det...
Jeg er nok gammeldags og synes et minimum af disciplin i skolerne er godt. Bl.a. at tage hovedbeklædning af i timerne og pigerne ikke strutter med maveskindet. I samme kategori, mener jeg så også flashing af underhylere og trusser kommer, med mindre man barberer sig i røven. Ok, strike bare det sidste!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#41 gi-jones 17 år siden
#42 filmz-Bruce 17 år siden
#43 gi-jones 17 år siden
Den anden dag overhørte jeg en kollega der sad og sagde noget i retning af: "Hvordan skal vi nogensinde lære ungerne at de ikke skal have kasket på i skolen når..."
Mit spørgsmål er så: Hvad er det præcis der er så forfærdeligt ved at børn har en kasket på i skole. Eller bukser der er et par numre for store. Hvornår har en kasket nogensinde slået nogen ihjel?
#44 filmz-Bruce 17 år siden
#45 Åkepool 17 år siden
#46 gi-jones 17 år siden
#47 Herrguth 17 år siden
Hvis det var mig der gjorde det samme, skulle jeg da nok høre fra forældrene omgående, og det ville nok ikke være positive ting de ville sige...
Så folk har da sin ret til at blive harme over det, da det trods alt er os der skal kigge på det...
#48 filmz-Bruce 17 år siden
#49 Patriarch 17 år siden
#50 Corgan 17 år siden
#49:
Hvorfor så ikke varme op med Batman Begins i stedet?