Jeg er harm over de små, tynde drenge, der insisterer i at gå i bukser, der hænger helt nede over røvballerne. Jeg så én igår på Vejle Banegård, som skulle slæbe en kuffert, samtidig med at han skulle prøve at holde bukserne oppe.. Han så ikke ud til at nyde at være moderne. Tosse! Så også en i TvSyd en aften, hvor man kunne se hans hvide underbukser over bukselinjen, og hvor der var et ordentligt skide slæbespor. Charmetrold! Dét bliver jeg harm over!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#33 - Jeg så en af de personer da jeg var i Chicago. Han tabte bukserne helt på vej op af en rulletrappe, hvor han havde travlt med at holde ved sin cykel. Virkeligt yndigt...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hah, ja, det er sgu forholdsvis idiotisk at rende rundt med sine bukser på den måde. Jeg så en i S-toget for nogle måneder siden, hvor bukserne sad under røven og det er jo helt hen i vejret.
Ja, det er fucked up, det vejr! - Og jeg har pisse ondt i maven. Det kom i nat, og jeg sidder og koldsveder på arbejde. Har mest lyst til at ligge hjemme på sofaen. Så er det ikke fedt at sidde og høre om folks sygdomme, når man selv har det skidt. Tror det er en influentza der træder til. Jeg er også svimmel.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg må erklære mig fuldstændig uforstående overfor de der holdninger til andre folks busker. Ikke for noget, men hvad rager det Jer hvordan andre folk går klædt? Nej, min personlige påklædning er røvkedelig, og jeg kunne aldrig drømme om at tage et par bukser på, der hænger om knæene, ligesom jeg heller ikke går i turban eller g-streng (offentligt i hvert fald :). Men jeg mener sgu samtidig at andre folk skal have lov til at gå klædt præcis som det passer dem. Der går da ingen skår af mig, allerhøjest kan jeg gå og smågrine lidt af dem. Men ikke for noget, det andet er sgu en temmelig Ekstrablads-agtig ting at bitche over. Der må da være større problemer i tilværelsen end andre folks påklædning.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#38 Nu er jeg harm over, at man kan være uenig i og harm over noget, som andre har været harme over... :-)
Man må vel være harm over, hvad som helst i en harm-tråd?
Og så er jeg harm over alle de unge piger, som går rundt i for småt tøj, hvor g-strengen konstant popper op, når de bøjer sig fremover!!! Tænk dog på en bonert herre som jeg, hvis blodtryk nærmer sig kogepunktet, og pulsen topper på de 200!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
#38 - Jeg er harm over, at du er harm over, at folk er harme over en tøjstil.
Det er mig vel frit for, hvorvidt jeg vil være harm over ikke at kunne undgå at stirre direkte ind i unge knægtes beskidte underhylere, når jeg står på en rulletrappe eller sidder i en bus.. Eller hvad?
At jeg så rent faktisk er harm over det, eller bare finder det latterligt er en anden sag. Men jeg forbeholder mig retten til at være flad af grin, når en sådan knægt kommer til skade grundet sin kæmpe hængerøv.
Btw. Jeg er harm over, at du insinuerer, at du nogle gange går med g-streng. Jeg vil ikke vide sådan noget :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 Taxwars 17 år siden
#32 dolphinfriendly 17 år siden
#33 davenport 17 år siden
Jeg så én igår på Vejle Banegård, som skulle slæbe en kuffert, samtidig med at han skulle prøve at holde bukserne oppe.. Han så ikke ud til at nyde at være moderne. Tosse!
Så også en i TvSyd en aften, hvor man kunne se hans hvide underbukser over bukselinjen, og hvor der var et ordentligt skide slæbespor. Charmetrold!
Dét bliver jeg harm over!
#34 dyg 17 år siden
#35 filmz-Kadann 17 år siden
Hah, ja, det er sgu forholdsvis idiotisk at rende rundt med sine bukser på den måde. Jeg så en i S-toget for nogle måneder siden, hvor bukserne sad under røven og det er jo helt hen i vejret.
#36 tiany 17 år siden
#37 davenport 17 år siden
- Og jeg har pisse ondt i maven. Det kom i nat, og jeg sidder og koldsveder på arbejde. Har mest lyst til at ligge hjemme på sofaen. Så er det ikke fedt at sidde og høre om folks sygdomme, når man selv har det skidt. Tror det er en influentza der træder til.
Jeg er også svimmel.
#38 gi-jones 17 år siden
#39 dh-ad 17 år siden
Man må vel være harm over, hvad som helst i en harm-tråd?
Og så er jeg harm over alle de unge piger, som går rundt i for småt tøj, hvor g-strengen konstant popper op, når de bøjer sig fremover!!! Tænk dog på en bonert herre som jeg, hvis blodtryk nærmer sig kogepunktet, og pulsen topper på de 200!
#40 dyg 17 år siden
Det er mig vel frit for, hvorvidt jeg vil være harm over ikke at kunne undgå at stirre direkte ind i unge knægtes beskidte underhylere, når jeg står på en rulletrappe eller sidder i en bus.. Eller hvad?
At jeg så rent faktisk er harm over det, eller bare finder det latterligt er en anden sag. Men jeg forbeholder mig retten til at være flad af grin, når en sådan knægt kommer til skade grundet sin kæmpe hængerøv.
Btw. Jeg er harm over, at du insinuerer, at du nogle gange går med g-streng. Jeg vil ikke vide sådan noget :(