Gravatar

#1 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg er harm! Jeg tænkte, at vi trængte til en tråd, hvor vi kunne komme af med vores harme.. I hvert fald fortælle hinanden om den.. Jeg ved i hvert fald, at jeg lige nu er ved at koge over, og er nødt til at fortælle om det.. Og i er ofrene..

Og så alligevel..

Jeg har lige siddet og set dokumentaren "Have You Seen Andy"..

Dokumentaren handler om Andy, som i 1976 forsvandt fra en offentlig udendørs svømmepool. Hans forsvinden er aldrig blevet opklaret, men to pædofile har været mistænkte - selvom den "hovedmistænkte" aldrig officielt er blevet forhørt omkring sagen, da han blev dømt i en anden sag, omhandlende to andre drenge fra samme område..

Nu sidder jeg så her, et par minutter efter at rulleteksterne har kørt over skærmen, og jeg kan ikke forstå det.. Ikke det faktum, at en gerningsmand aldrig er blevet fanget - det er et resultat af dårligt politi-arbejde, dårlig teknologi osv..
Men jeg stiller mig fuldstændig uforstående over for den kortslutning, der får en voksen mand (eller kvinde, for den sags skyld) til at bortføre en lille dreng eller pige for at voldtage og myrde vedkommende..

Jeg kan godt sætte mig i et affektionsdrab.. Ikke at jeg synes det er i orden.. Men jeg kan sætte mig ind i at man kan blive så ked af det eller sur, at man har lyst til at slå et andet menneske ihjel.. Heldigvis er langt de fleste af os beherskede nok til at det bliver ved en kort strøtanke (eller måske et lille hul i en badeværelsesdør, men hey! Den var lavet af træ, og det var min egen!).. Men at lokke et intetanende barn ud i en skov, for derfor at forgribe sig på hans krop, dræbe ham og begrave ham..?

Som om jeg ikke sad og blev vred nok over, at pædofili overhovedet findes, så kammede det fuldstændig over, da dokumentaren fortæller om NAMBLA (Nort American Man/Boy Love Association). Her har vi altså tale om organisation for pædofile, der vil have sex med børn legaliseret.. At sådan en organisation ikke er blevet task-forcet Rambo-style for længst, er mig fuldstændig ubegribeligt.. Det her er voksne mennesker, der seriøst mener, at de skulle have lov til at "dyrke sex" med små børn, fordi der er tale om kærlighed.. What the fuck??? Der er tale om en glitch in the Matrix, hvis sådanne tanker seriøst kan få lov at rende rundt i hovedet på folk. Kærlighed??? Der er ikke tale om kærlighed, der er tale om mentalt forstyrrede mennesker, der udnytter børns tryghedsbehov, deres autoritets-frygt (vel vidende at alle voksne er autoriter i børns øjne) og deres naivitet (den ene i dokumentaren lokkede børn ud i skoven ved at bede dem om hjælp til at finde en forsvundet hund).

Mens jeg har siddet og skrevet denne smøre, fandt jeg NAMBLA's hjemmeside.. På den er der en sub-side med "drengenes meninger". Jeg ville egentlig lige have smidt et par quotes herind for at vise, hvor skræmmende det er.. Men da hvert citat er mere skræmmende end det næste, synes jeg i stedet selv, at i bør gå ind og tjekke..

Hvis det stod til mig burde man lægge et visit hos hvert et medlem af NAMBLA med en stun-gun og lade dem vågne i en 2kvm celle med et hul i væggen de kan bruge som toilet - hullerne skal selvfølgelig blot være et hul til nabo-cellerne, hvor de andre er..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2 gi-jones 17 år siden

Crazy bastards!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Winniepooh 17 år siden

Jeg kan slet slet ikke sætte mig ind i hvad der foregår oppe i hovedet på den slags folk.

Sex imellem to voksne mennesker må stå dem frit for så længe begge parter er indforståede uagtet hvor totalt weird de ting de foretager sig så er.

Men at kunne forgribe sig på små børn. Det er bare så forkert at det slet ikke kan beskrives med ord. Godt jeg ikke har nogen børn. Så slipper man da for at leve i frygt for hvem de møder i svømmehallen eller på fritidshjemmet...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#4 davenport 17 år siden

Tøser!!

Nej, seriøst. Hvis der nogensinde er nogen der så meget som tænker på at forgribe sig på min kommende datter, så bliver pikkemanden skiveskåret, og fodret til svinet, skive for skive, mens jeg pisser på ham!

I dag er jeg harm over flg.:
1) Det er kun torsdag
2) Mine Star Trek Voyager lader vente på sig
3) Arbejde generelt
4) Min bankmand irriterer mig med mails, der ikke fører til noget
5) weekender kun er 2 dage, hvor man er syg den ene
6) Vores HQ har smidt en ekstra samtale på i dag - jeg er jo et overskudsmenneske
7) Min kaffe bliver kold
8) Jeg vil ryge, men der er ingen der vil med ned

Ellers ik noget!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 Wrangque 17 år siden

First of all: Jeg er selvfølgelig fuldstændig enig med honodelloce og der er forhåbentlig ikke nogen her på siden der har det anderledes...

Ricky Gervais har en joke i et af sine stand-up shows hvor han fortæller om en Gay Right March for at få den homosexuelle sexuelle lavalder (wow, kan man sige det?) sat ned til 16 år (eller sådan noget! det er lang tid siden) ... og som han sagde: "You didn't see many 16-year-olds on the march. It was mostly 60-year-old men with backpacks...."

Desuden er jeg lige som Davenport harm over at det kun er torsdag. Godt nok har jeg ferie i næste uge, men det er kun en fucking uge! det var hvad det kunne blive til, det er jeg harm over.

Jeg er harm over superhelte film og Addias Online UK Shop som skulle åbne d. 1 juli så jeg kunne købe et par sneakers i've been eyeballing, men som bliver ved at udskyde deres "launch date"...

Der er sikkert mere! men arbejdet kalder.

Gravatar

#6 dyg 17 år siden

Jeg er harm over, at jeg ikke har omkring 147 millioner kroner stående på bankkontoen.

...at alle andre end mig har ferie (at jeg allerede har haft ferie kommer jo ikke sagen ved).

...at man bliver fed af at spise lidt for meget og lidt for usundt.

...at vejret i Danmark skal opføre sig som en pubertær teenager.

...at den næste mandag nærmer sig med hastige skridt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Uff, nævn ikke mandage. Det er dog det værste!

Jeg er også harm over den siddende beskæftigelsesminister, der ødelægger livet for folk, og jeg skal "bære hans skrald ud".
Ex: En mand ligger pt. på operationsbordet et andet sted i EU, fordi der ikke er tid til ham herhjemme. Kræft.
Han får ikke sygedagpenge mere, fordi han har været syg i over et år.. Sagen skal forlænges, men siden manden ikke kan medvirke til sagen (af gode grunde) er det bare ærgeligt..

Nogle gange ville man bare ønske...

I wish I was a neutron bomb, for once I could go off
I wish I was a sacrifice but somehow still lived on
I wish I was a sentimental ornament you hung on
The christmas tree, I wish I was the star that went on top
I wish I was the evidence, I wish I was the grounds
For 50 million hands upraised and open toward the sky

I wish I was a sailor with someone who waited for me
I wish I was as fortunate, as fortunate as me
I wish I was a messenger and all the news was good
I wish I was the full moon shining off a camaros hood

I wish I was an alien at home behind the sun
I wish I was the souvenir you kept your house key on
I wish I was the pedal brake that you depended on
I wish I was the verb to trust and never let you down

I wish I was a radio song, the one that you turned up
I wish...
I wish...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 filmz-Bruce 17 år siden

Jeg er harm over

... at min ferie er slut.
... at man lige kommer hjem fra et land, hvor folk kan køre stille og roligt i bil, blot for at komme hjem til et folkefærd med spasmer i ben og arme, så snart de sætter sig ind bag rattet og bliver djævelen med hjul!
...regeringen, som nu står med regningen for at have fortrængt velfærdskomissionens og diverse vismænds oplæg og advarsler. En regering og opposition, som gør sig i populisme og ikke tør at sige sandheden til befolkningen. Held og lykke i 2009!
...at min likviditet kan sammenlignes med Zimbabwes betalingsbalance
...at jeg fra imorgen, må undvære min lille pige i alt for lang tid :/
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 gi-jones 17 år siden

...at min likviditet kan sammenlignes med Zimbabwes betalingsbalance

-Det er virkelig skidt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg er i dag ekstra harm over, at det ikke er muligt at se Cliftonville - FCK i aften .. Ikke engang et livestream på nettet kan jeg finde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: