Jeg holder af dig Filmz ... men elsker du også mig?
Jeg tror at jesperhp har fat i noget rigtigt, når han påpeger at "hyggen og den hjemlige følelse" er forsvundet. Og egentlig er det jo meget logisk. Filmz prioriterer rent designmæssigt ikke længere primært i forhold til brugernes diverse behov. Der skal tjenes penge og Filmz har derfor indledt en hed romance med annoncørerne. Ok - de er også attraktive, men uskylden er røget fløjten.
Nu hvor andre bejlere har presset mig helt ud på kanten af bænken - føler jeg mig ærlig talt lidt forsmået.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
#91 filmfan 17 år siden
Jeg holder af dig Filmz ... men elsker du også mig?
Jeg tror at jesperhp har fat i noget rigtigt, når han påpeger at "hyggen og den hjemlige følelse" er forsvundet. Og egentlig er det jo meget logisk. Filmz prioriterer rent designmæssigt ikke længere primært i forhold til brugernes diverse behov. Der skal tjenes penge og Filmz har derfor indledt en hed romance med annoncørerne. Ok - de er også attraktive, men uskylden er røget fløjten.
Nu hvor andre bejlere har presset mig helt ud på kanten af bænken - føler jeg mig ærlig talt lidt forsmået.
#92 elwood 17 år siden
tror nok det vil give en del extraarbejde og kompatibelitets problemer 8-)
Men som jeg har sagt før, brugeren er sku de vigtigeste og så længe de er her, er jeg her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#93 davenport 17 år siden