#9: Elwood, hvordan kan det være, at alle dine favoritfilm optræder to gange på listen?
Jeg synes også, at der er en hel del funktionalitet og overskuelighed, der er gået tabt. Skilteskoven er vokset, om man vil. Men ja, man vænner sig jo nok til det, ikke mindst efterhånden som tingene bliver justeret.
#17 Og netop tråde, du opretter, som så kører fuldstændig af sporet, stikker af fra operationsbordet og udsletter hele familier er noget af det, der er med til at definere filmz, design upåagtet! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#11 evermind 17 år siden
Nej, han hedder Wesley Snipes, er jeg ret sikker på ...?
#12 cyberzed 17 år siden
#13 Highland Park 17 år siden
Jeg synes også, at der er en hel del funktionalitet og overskuelighed, der er gået tabt. Skilteskoven er vokset, om man vil.
Men ja, man vænner sig jo nok til det, ikke mindst efterhånden som tingene bliver justeret.
#14 elwood 17 år siden
godt spørgsmål det må jeg lige se på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 evermind 17 år siden
Pis, jeg må tale med mine informanter!! Har lige googlet det, og det var selvfølgelig Martin Lawrence! ( - altså Bubber!)
#16 elwood 17 år siden
#17 davenport 17 år siden
#18 evermind 17 år siden
Og netop tråde, du opretter, som så kører fuldstændig af sporet, stikker af fra operationsbordet og udsletter hele familier er noget af det, der er med til at definere filmz, design upåagtet! :)
#19 elwood 17 år siden
#20 DarkLight 17 år siden