Gravatar

#1 davenport 17 år siden

Nu vil jeg være helt ærlig:
Jeg savner det gamle Filmz. Jeg var med til at betateste, og synes godt om det meste jeg så, for det skulle jo laves om... Men efter et stykke tid, må jeg helt ærligt indrømme, at det ikke er det samme mere.
Jeg brugte før rigtig meget tid på Filmz, som alle ved, men synes det nu er for underligt, og slet ikke rigtig filmz mere.

Jeg synes alle har gjort et stort stykke arbejde, det er slet ikke det jeg anfægter, men det er bare ikke Filmz mere.

Sorry alle udviklere, admins og staff, men jeg måtte bare ud med det. Jeg savner det grå look helt utroligt meget. Jeg har det ligesom at have læst en god bog færdig, og at det aldrig helt bliver det samme igen...

:,(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

Uanset look'et så er brugerne stadigvæk de samme, ja det er hårdt og svært med nyt design.

Men brugerne er jo de samme, så bortset fra en lille træls hændelse som slet intet har med designet og gøre, som jeg ikke skal komme ind på her, så synes jeg nu godt nok om det.

woulden't miss it for the world 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-Bruce 17 år siden

#1 Jeg vil nok give dig ret en stor del af vejen. Teknisk er der sket en del og loadtiderne har jo gjort, at man ikke behøver at lave nye tråde. Men den store top og venstremargen skygger desværre grueligt for brugeroplevelsen. Og jeg kan se at bunden også ser gruelig ud. Er det kun mig, eller er der tre reklamer, som ikke kan vises?

Men nu synes jeg også web 2.0 konceptet er overvurderet ifht. enkel, simpel og velfungerende funktionalitet. Men måske web 3.0 finder tilbage til de gode takter :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 davenport 17 år siden

I know, I know.... Har det også lidt som hvis jeg havde råbt af min mor, men har det bare lidt øv med det..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 evermind 17 år siden

Nu finder vi nogle trolls og flamer dem, så får du det bedre! :)

Well, det krævede lidt tilvænning for mig, men det er ikke negativt ment, og da først alle de kendte hoveder poppede op rundt omkring - og man genkendte dem, der havde taget navne forandring - så synes jeg sgu, det fungerede (og fungerer) helt fint. Jeg ved dog ikke, om det bare er mig, der havde foretrukket, at navn og portræt var i venstre side i stedet ...?

Men davester, vi skal lige løbe tøsen varm, og før vi ved af det, vrimler det med ejendommelige tråde om Bacon, dværge og hvad bl.a. du nu ellers plejer at være garant for. For uanset hvor meget skinnet bedrager tror jeg ikke noget kan ændre på, at det er brugerne bag, der gør det til filmz.dk ... ;)

*skulderklap*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 evermind 17 år siden

Tja, nu du skriver det, ville jeg egentlig foretrække disse store margener i bunden og til højre, hvis de endelig skal fylde sådan. Men det er nok et spørgsmål om tilvænning ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 dyg 17 år siden

#5 - Så svær er jeg da ikke at genkende, jeg har jo bare skiftet de store bogstaver ud med de små :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 evermind 17 år siden

Øh, hvem er du?? :P
Gravatar

#9 elwood 17 år siden

Er det ikke ham der er inde i Bubber ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 dyg 17 år siden

#9 - Hvad der er sket er sket. Jeg er ikke stolt af det, men vi var begge to meget fulde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: