Gravatar

#81 duuk74 17 år siden

Att: Mandalae

Jeg vil gerne besvare din pm men kan desværre ikke :)

Tjek det her screen (bruger Firefox 2.0.0.14)

http://www.bluntnation.dk/filmz_besvar_besked.JPG

Der mangler en "send" knap, og tekstformateringsboksen skygger for beskedboksen.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#82 DarkLight 17 år siden

Har du noget med bandet at gøre? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#83 dyg 17 år siden

#81 - Så vidt jeg husker, så kommer der en "send" knap frem, når du trykker preview.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#84 Benway 17 år siden

Det er rigtigt. Man trykker preview og derefter send.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#85 DarkLight 17 år siden

Men derfor ser det vel stadig forkert ud? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#86 Benway 17 år siden

Jo, men nu kan han forhåbentlig skrive det i en pm til Mandalae. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#87 duuk74 17 år siden

Ah ok så giver det lidt mere mening, takker for opklaringen. Men er nu en smule usmart sådan som det fungerer nu.

Det er mine venner der spiller i Blunt. Har opdateret deres side, men har ikke designet den!! Det vil jeg sgu ikke tage "æren" for hehe.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#88 Mandalae 17 år siden

#87,

Jeg skal nok få ordnet så det står rigtigt også i firefox 2 :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#89 filmz-Bruce 17 år siden

#79 Det kender jeg godt! Desværre synes jeg så ofte det er noget lort jeg har skrevet (I know ... who doesn't) og går derefter igang med et mod-indlæg!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#90 jesperhp 17 år siden

#1 Er faktisk ret enig med dig. Og jeg er ked af at indrømme det, men det nye design gør også for mig, at jeg ikke stener så meget rundt på filmz som jeg før gjorde. På en måde er lidt af "hyggen og den hjemlige følelse" ved siden forsvundet.

Skriv ny kommentar: