#43 Jamen jeg tænkte på sådan generelt, og ikke mindst den første (jeg har først set siden nu) ... "ham med historierne", hehe. Men ja, fuck Souvenirs. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#44 Kan vi finde ud af noget med, at du overfører et symbolsk beløb til min bankkonto? Kadann og jeg er vist blevet snydt for nogle penge af dem, der står bag siden (og tilsyneladende bruger vores optagelser uden nogen former for rettigheder!!), og jeg skal til at rejse et større beløb til at hyre en god, fordomsfri advokat ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg vil til dels give davenport ret. Sitet har fået et ansigtsløft, og er blevet mere "reklamet" og moderne. Derved forsvandt måske også lidt af den følelse af "undergrund" og intimiditet der hang som en tyk sovs over det gode gamle filmz.dk
Jeg har en række ting jeg godt kunne tænke mig på siden, og jeg er ikke fan af den brune farve og den (alt for) megen plads. Men hva faen..det er stadig et godt site.
#41 evermind 17 år siden
Men hun har med sikkerhed ikke lige så lange hår på ryggen!!
#42 evermind 17 år siden
#43 davenport 17 år siden
#44 Michael Andersen 17 år siden
#45 evermind 17 år siden
Jamen jeg tænkte på sådan generelt, og ikke mindst den første (jeg har først set siden nu) ... "ham med historierne", hehe. Men ja, fuck Souvenirs. :)
#46 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 evermind 17 år siden
Kan vi finde ud af noget med, at du overfører et symbolsk beløb til min bankkonto? Kadann og jeg er vist blevet snydt for nogle penge af dem, der står bag siden (og tilsyneladende bruger vores optagelser uden nogen former for rettigheder!!), og jeg skal til at rejse et større beløb til at hyre en god, fordomsfri advokat ...
#48 tiany 17 år siden
Læste davenports blog, vil gladeligt give dig ret - kunne aldrig finde på at købe deres lort.
Den der julefrokost lyder interessant
#49 duuk74 17 år siden
Jeg har en række ting jeg godt kunne tænke mig på siden, og jeg er ikke fan af den brune farve og den (alt for) megen plads. Men hva faen..det er stadig et godt site.
#50 Michael Andersen 17 år siden