#20 Blev der egentlig holdt noget sidste år? Kan huske, nogen - tror, det var davenport - snakkede noget om en filmz-fest for laaang tid siden, vist nok i Det Vilde Vesten (læs: Jylland), men jeg erindrer faktisk ikke, hvad det endte med.
En julefrokost kunne være sjovt, så kunne vi oprette en live-tråd midt i lokalet! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Der er forskellige ting ved det nye udseende som kan diskuteres, men så længe brugerne er de samme og stadig opfører sig som i "gamle dage", så er Filmz stadig som det var og skal være. Davenport, du ligger i toppen af vennelisten, så op med hovedet og kom så lige ind i kampen igen :)
#21 evermind 17 år siden
Blev der egentlig holdt noget sidste år? Kan huske, nogen - tror, det var davenport - snakkede noget om en filmz-fest for laaang tid siden, vist nok i Det Vilde Vesten (læs: Jylland), men jeg erindrer faktisk ikke, hvad det endte med.
En julefrokost kunne være sjovt, så kunne vi oprette en live-tråd midt i lokalet! :)
#22 Michael Andersen 17 år siden
#23 davenport 17 år siden
#24 davenport 17 år siden
#25 Michael Andersen 17 år siden
#26 evermind 17 år siden
Pis, det er måske derfor, folk altid står helt af på det, når jeg spørger, om de har lyst til at komme ind i min tråd ...
#27 davenport 17 år siden
Jeg er dog stadig up for it, men nu får jeg jo barn, og skal bruge lidt tid på det... O.o
#28 evermind 17 år siden
Wow, så ser man lige mig komme drønende ind på hele tre vennelister ...! :)
#29 davenport 17 år siden
#30 evermind 17 år siden
Så forventer vi en OT-tråd med titlen The Bacon Legacy, Son of the Bacon el. lign.!!