Gravatar

#21 evermind 17 år siden

Blev der egentlig holdt noget sidste år? Kan huske, nogen - tror, det var davenport - snakkede noget om en filmz-fest for laaang tid siden, vist nok i Det Vilde Vesten (læs: Jylland), men jeg erindrer faktisk ikke, hvad det endte med.

En julefrokost kunne være sjovt, så kunne vi oprette en live-tråd midt i lokalet! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 Michael Andersen 17 år siden

Der er forskellige ting ved det nye udseende som kan diskuteres, men så længe brugerne er de samme og stadig opfører sig som i "gamle dage", så er Filmz stadig som det var og skal være. Davenport, du ligger i toppen af vennelisten, så op med hovedet og kom så lige ind i kampen igen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 davenport 17 år siden

Også kaldet en samtale blandt ofline people evermind ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 davenport 17 år siden

Gør jeg???? Hvor ser du det??
Gravatar

#25 Michael Andersen 17 år siden

Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#26 evermind 17 år siden

Pis, det er måske derfor, folk altid står helt af på det, når jeg spørger, om de har lyst til at komme ind i min tråd ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#27 davenport 17 år siden

Og mht julefrokost, så skete der aldrig en skid.
Jeg er dog stadig up for it, men nu får jeg jo barn, og skal bruge lidt tid på det... O.o
Gravatar

#28 evermind 17 år siden

Wow, så ser man lige mig komme drønende ind på hele tre vennelister ...! :)
Gravatar

#29 davenport 17 år siden

Det er bare fejt at kadann skal ligge over mig, når vi har lige mange!!!! piv!
Gravatar

#30 evermind 17 år siden

Så forventer vi en OT-tråd med titlen The Bacon Legacy, Son of the Bacon el. lign.!!

Skriv ny kommentar: