Att. admins - jeg kan et eller andet sted godt følge davenports post.
Men jeg er ikke så sikker på at det direkte skyldes at design og loadtider er anderledes. Jeg bilder mig ind at der er færre der poster i forummet og at der på en eller anden måde bare virker lidt mere dødt? Jeg ved ikke om det bare var lige det første stykke tid eller om det er fordi trådene præsenteres anderledes.
I har vel garanteret noget statistik over det - kan I se om jeg har ret i at antallet af forumposter/dag er gået ned? Eller er jeg bare indbilsk hvilket bestemt også er en mulighed. :-)
..
Hvordan ser jeg iøvrigt hvis vennelister jeg er på? Kan se jeg kun er på en enkelts venneliste så må hellere frem med spanskrøret til jer andre (mens jeg pudser glorien da jeg ikke selv endnu har magtet at tilføje andre på venneliste fordi det var i stykker da jeg prøvede første gang og bla bla dårlige undskyldninger hehe) :-)
#47+54 Jeg har forsøgt at få noget i stand med Paypal, men det er umuligt at arbejde med folk, der hele tiden bringer ret beset ligegyldige emner som kreditværdighed o. lign. og op, så indtil videre nøjes jeg bare med folks kreditkort- og kontrolnumre. Men kom endelig, I skal ikke være generte! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Nu er jeg jo en halv gammel fucker, så jeg spørger sikkert dumt!!! Men er der nogen, der kan forklare mig selve konceptet med vennelisten? Jeg går ud fra at ideen med ignorelisten, er at man kan slippe for at læse enkelte dummernakkers indlæg. Men hvad er ideen med vennelisten????
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#58 - som du kan se er der statistik over det, så vil tro det udelukkende er street-credit eller hvad det nu hedder når det er en flok nørder på nettet istedet... ;-)
#51 davenport 17 år siden
#52 Michael Andersen 17 år siden
#53 tiany 17 år siden
#51 Livets store spørgsmål
#54 dyg 17 år siden
#55 Slettet Bruger [2319859566] 17 år siden
Ingen kan lide mig :-(
#56 McPeter 17 år siden
Men jeg er ikke så sikker på at det direkte skyldes at design og loadtider er anderledes.
Jeg bilder mig ind at der er færre der poster i forummet og at der på en eller anden måde bare virker lidt mere dødt? Jeg ved ikke om det bare var lige det første stykke tid eller om det er fordi trådene præsenteres anderledes.
I har vel garanteret noget statistik over det - kan I se om jeg har ret i at antallet af forumposter/dag er gået ned? Eller er jeg bare indbilsk hvilket bestemt også er en mulighed. :-)
..
Hvordan ser jeg iøvrigt hvis vennelister jeg er på? Kan se jeg kun er på en enkelts venneliste så må hellere frem med spanskrøret til jer andre (mens jeg pudser glorien da jeg ikke selv endnu har magtet at tilføje andre på venneliste fordi det var i stykker da jeg prøvede første gang og bla bla dårlige undskyldninger hehe) :-)
#57 evermind 17 år siden
Jeg har forsøgt at få noget i stand med Paypal, men det er umuligt at arbejde med folk, der hele tiden bringer ret beset ligegyldige emner som kreditværdighed o. lign. og op, så indtil videre nøjes jeg bare med folks kreditkort- og kontrolnumre. Men kom endelig, I skal ikke være generte! ;)
#58 wiseguy 17 år siden
Men er der nogen, der kan forklare mig selve konceptet med vennelisten?
Jeg går ud fra at ideen med ignorelisten, er at man kan slippe for at læse enkelte dummernakkers indlæg. Men hvad er ideen med vennelisten????
#59 McPeter 17 år siden
#60 dyg 17 år siden