Gravatar

#71 elwood 17 år siden

#69 Glem ikke pirater!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#72 PredatorX 17 år siden

Enig.. helt enig:-(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#73 Highland Park 17 år siden

Det der med at hver enkelt af folks favoritfilm står to gange på listen er åbenbart et udbredt fænomen. Jeg har set det flere steder, bl.a. hos The Insider og som tidligere nævnt Elwood. Mystisk.
Så tror jeg, at jeg mine skal figurere 3 gange på listen! Bare for at overgå I andre. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#74 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg bryder mig ikke om ideen med vennelisten. Den slags neofascistisk konkurrencementalitet er den direkte vej til det 4. rige. For at holde den tendens i ave har jeg sat mig for at have 0 venner, og indtil videre er det lykkedes.
____

#58: Nu er jeg jo en halv gammel fucker

- du er ikke alene
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#75 dyg 17 år siden

#74 - Noget siger mig, at det link ikke er helt egnet til at blive åbnet på arbejdspladsen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#76 filmz-DocDoom 17 år siden

#75: Din 6. sans fejler intet.

Én ting, der irriterer: Når man har skrevet et indlæg og går tilbage til forum-oversigten, så står pågældende tråd ofte markeret som om der er nye indlæg. Man tror så, at der er blevet postet et andet indlæg samtidig med (dvs. lige efter) ens eget, men når man klikker på tråden, så er ens eget indlæg stadig det sidste. Så'n var det ikke i gamle dage, buhuhu!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#77 Mandalae 17 år siden

#76,

Det er en fejl der kun sker når vores cache er lidt mærkelig, det har den desværre været idag, men det bør ikke forekomme mere?

#73,

Det er en fejl at filmene optræder flere gange på listen, jeg skal bare lige have fundet ud af hvordan jeg skal rette den :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#78 McPeter 17 år siden

#77 - jeg har altså oplevet det flere gange - ikke kun i dag. Og jeg føler mig også narret hehe. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#79 elwood 17 år siden

Jeg falder også i den fælde nogle gange med et nyt indlæg, og så er det blot mig selv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#80 dyg 17 år siden

Det er en lækker feature for folk som mig og mig og mig, der lider af Multiple Personality Disorder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: