Det der med at hver enkelt af folks favoritfilm står to gange på listen er åbenbart et udbredt fænomen. Jeg har set det flere steder, bl.a. hos The Insider og som tidligere nævnt Elwood. Mystisk. Så tror jeg, at jeg mine skal figurere 3 gange på listen! Bare for at overgå I andre. :P
Jeg bryder mig ikke om ideen med vennelisten. Den slags neofascistisk konkurrencementalitet er den direkte vej til det 4. rige. For at holde den tendens i ave har jeg sat mig for at have 0 venner, og indtil videre er det lykkedes. ____
Én ting, der irriterer: Når man har skrevet et indlæg og går tilbage til forum-oversigten, så står pågældende tråd ofte markeret som om der er nye indlæg. Man tror så, at der er blevet postet et andet indlæg samtidig med (dvs. lige efter) ens eget, men når man klikker på tråden, så er ens eget indlæg stadig det sidste. Så'n var det ikke i gamle dage, buhuhu!
#71 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#72 PredatorX 17 år siden
Enig.. helt enig:-(
#73 Highland Park 17 år siden
Så tror jeg, at jeg mine skal figurere 3 gange på listen! Bare for at overgå I andre. :P
#74 filmz-DocDoom 17 år siden
____
- du er ikke alene
#75 dyg 17 år siden
#76 filmz-DocDoom 17 år siden
Én ting, der irriterer: Når man har skrevet et indlæg og går tilbage til forum-oversigten, så står pågældende tråd ofte markeret som om der er nye indlæg. Man tror så, at der er blevet postet et andet indlæg samtidig med (dvs. lige efter) ens eget, men når man klikker på tråden, så er ens eget indlæg stadig det sidste. Så'n var det ikke i gamle dage, buhuhu!
#77 Mandalae 17 år siden
Det er en fejl der kun sker når vores cache er lidt mærkelig, det har den desværre været idag, men det bør ikke forekomme mere?
#73,
Det er en fejl at filmene optræder flere gange på listen, jeg skal bare lige have fundet ud af hvordan jeg skal rette den :)
#78 McPeter 17 år siden
#79 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#80 dyg 17 år siden