2000 kr det er sgu billigt nok til mig! Du må meget gerne se hvad du kan gøre hvis du vil. Hvis du kommer i kontakt igen, skal du ikke sætte det store igang, hvis nu jeg ikke har råd.
Kill Bill: Vol 1 - Jap. Uncut Version Alien Quadrilogy Terminator 2 - Ultimate Ed. (3disk) Pearl Harbor - Director's Cut (4disk) The Matrix 1+2+3 The Abyss - Special Edition (2disk) Usual Suspects - Special Edition (2disk) Silence Of The Lamb - Special Edition (2disk) Lion King - Special Edition (2disk) Monsters Inc. - Collectors Edition (2disk)
Det var svært at vælge ud, og jeg er langt fra sikker på det egentlig er dem her, men det er i hvert fald nogle dvd'er jeg er meget glad for ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gøgereden Terminator 2 The Matrix Alien Quadrilogy LOTR 1+2 EE X-men 1+2 Ice Age Saving Private Ryan Jaws Traning Day, som jeg lige har erhvervet og den skulle jeg have købt før, fuck den er god.
Og så er jeg også glad for min komplette samling af Dragon Ball Z på vcd.
Once upon a time in the West 2 disc digipack FOTR - extended edtion r2 TTT - extended edition r2 Dances With Wolves - 3 disc r2 Indiana Jones Collection 4 disc r2 Fight CLub 2 disc digipack r1 Back to the Future trilogy 3 disc r2 Terminator 2 ultimate edition 3disc stål cover r2 The unforgiven 10th anniversarary edition 2 disc Trainspotting - the deinitive edition 2 disc
#53 hey! den der Kill Bill: Vol 1 - Jap. Uncut Version du har der hvor stor er forskellen fra den og den vi har herhjemme. og hvor kan du få den japanske version.
Den sort/hvide scene hvor Uma Thurman har den gule motorcykeldragt på, er i farver i den japanske udgave. Den er ikke "uncut" som sådan. Den er ikke længere end den danske udgave, men det er fedt at se den ekstremt blodige scene i farver;-)
#51 SpielbergFreak 21 år siden
2000 kr det er sgu billigt nok til mig! Du må meget gerne se hvad du kan gøre hvis du vil. Hvis du kommer i kontakt igen, skal du ikke sætte det store igang, hvis nu jeg ikke har råd.
Vi kan jo bruge det interne mail system.
MVH
Allan;-)
#52 Yoda 21 år siden
2 - Hitchcock Collection 1 (den sorte)
3 - Hitchcock Collection 2 (den hvide)
4 - Simpsons sæsonerne
5 - Das Boot
6 - Taxidriver
7 - Raging Bull
8 - The Persuaders Collection
9 - Miss Marple Collection (Margaret Rutherford)
10 - X-Files sæsonerne
Ville have skrevet "Star Wars-boxen" på, men den står jo ikke på hylden endnu - desværre! C",)
#53 Zelle 21 år siden
Kill Bill: Vol 1 - Jap. Uncut Version
Alien Quadrilogy
Terminator 2 - Ultimate Ed. (3disk)
Pearl Harbor - Director's Cut (4disk)
The Matrix 1+2+3
The Abyss - Special Edition (2disk)
Usual Suspects - Special Edition (2disk)
Silence Of The Lamb - Special Edition (2disk)
Lion King - Special Edition (2disk)
Monsters Inc. - Collectors Edition (2disk)
Det var svært at vælge ud, og jeg er langt fra sikker på det egentlig er dem her, men det er i hvert fald nogle dvd'er jeg er meget glad for ;D
#54 filmz-Alex De Large 21 år siden
Alien Quadrilogy
Panic Room: Special Edition
Kill Bill Vol. 1 Japanese Box
X-Men Collection
Indy gift set
Lotr EE
Simpsons Box Set
Family Guy
Futurama
#55 El vez 21 år siden
Loger Moore?
Jeg er rystet :)
#56 filmz-nemesis 21 år siden
Gøgereden
Terminator 2
The Matrix
Alien Quadrilogy
LOTR 1+2 EE
X-men 1+2
Ice Age
Saving Private Ryan
Jaws
Traning Day, som jeg lige har erhvervet og den skulle jeg have købt før, fuck den er god.
Og så er jeg også glad for min komplette samling af Dragon Ball Z på vcd.
#57 inflector 21 år siden
FOTR - extended edtion r2
TTT - extended edition r2
Dances With Wolves - 3 disc r2
Indiana Jones Collection 4 disc r2
Fight CLub 2 disc digipack r1
Back to the Future trilogy 3 disc r2
Terminator 2 ultimate edition 3disc stål cover r2
The unforgiven 10th anniversarary edition 2 disc
Trainspotting - the deinitive edition 2 disc
Det er i rimelig tilfældig rækkefølge :=]
#58 Bohemian 21 år siden
hey! den der Kill Bill: Vol 1 - Jap. Uncut Version du har der hvor stor er forskellen fra den og den vi har herhjemme. og hvor kan du få den japanske version.
#59 SpielbergFreak 21 år siden
Den sort/hvide scene hvor Uma Thurman har den gule motorcykeldragt på, er i farver i den japanske udgave. Den er ikke "uncut" som sådan. Den er ikke længere end den danske udgave, men det er fedt at se den ekstremt blodige scene i farver;-)
Den kan fås her hos Axel
#60 Ikari 21 år siden
Anime-sekvensen er også en smule længere og man ser flere lemlæstninger og blodsudgydelser...
Læs mere på dvdcompare.net under 'Cuts'.