Gravatar

#11 Patriarch 12 år siden

The Matrix og Fellowship of the Ring vil jeg tro.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 Ericmase 12 år siden

Klart Inception! Da jeg så scenen hvor
Cobb og Ariadne se gaden/drømmen blive destrueret i småstykker og hvor Ariadne vender hele Paris på hovedet
sad jeg sgu med åben mund! Den film var den bedste biografoplevelse jeg har haft ever!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13 BN 12 år siden

BN (10) skrev:
'The Lord of the Rings: The Return of the Kings'

There can be only one!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 MuManden 12 år siden

Den bedste var i 1991, da jeg var inde at se Terminator 2.
Var ikke i biografen i en halvt år efter, da alle andre film ikke kunne nå den til sokkeholderne, så tænkte jeg at jeg hellere måtte blive væk, så man ikke fik en dårlig oplevelse :)

Star Wars: Ep 2 til præmieren i 2002, var så også en god/sjov oplevelse.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#15 Collateral 12 år siden

LOTR:ROTK da den først gik i biffen, begge gange var fantastiske! Måske var min oplevelse med 'Antichrist' dog endnu større. Intens!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 IK 12 år siden

Collateral (15) skrev:
Måske var min oplevelse med 'Antichrist' dog endnu større.

Haha det er nok den værste biooplevelse jeg har haft. :) Jeg har svoret til Gud, at jeg aldrig nogensinde vil betale for at se en Trier film.
Gravatar

#17 Collateral 12 år siden

IK (16) skrev:
Haha det er nok den værste biooplevelse jeg har haft. :) Jeg har svoret til Gud, at jeg aldrig nogensinde vil betale for at se en Trier film.

Each to his own eller hvad man siger ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 doom WAD 12 år siden

No contest SW i '79 i Imp'en, hvor jeg som 10'årig fik sneget mig ind til en 12-års film. Det var en stor ting ting dengang. Det var også dengang hvor der var godt 1 år mellem USA- og DK-premierer.
Gravatar

#19 Babo84 12 år siden

Jeg ville ønske jeg levede før og fik mulighed for at se film som Alien (s), og andre storefilm som idag er så gode.
Gravatar

#20 Batsy 12 år siden

Babo84 (19) skrev:
Jeg ville ønske jeg levede før og fik mulighed for at se film som Alien (s), og andre storefilm som idag er så gode.

Me to, ikke mindst Star Wars episode IV!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: