Det er ikke altid det er R1 som er overlegen. En nøje gennemgang af R1 og R2 versionerne af Fellowship Of The Ring, både theatrical og Extended Edition, viste at R2 versionen havde et klart bedre billede.
Jeg nægter at tro på det... nu får jeg min Star Wars imorgen og så er jeg en glad mand og ignorerer at jeg nogensinde har læst det - det KAN jo umuligt være rigtigt at der er nogen der har fucked SÅ meget op med den mest ventede DVD-udgivelse siden mediets opfindelse... :-/
#13 Der var problemer med R4 og nogle af de første R2 versioners lydspor, men ifølge de fleste reviews, jeg har læst, får R2 versionerne ligeså høje karakterer som R1. DVDcompare nævner også enkelte problemer med R2. Har selv en EE udgave af Fellowship i R2, hvor lydsporet er perfekt.
Fra dvdcompare.net
On the R4s and (some?) R2s, some people notice a slight audio glitch (a series of pops or dropouts at certain points in the film) due to audio repitching on the PAL master. Others can't detect this at all. If your hearing is particularly sensitive, you might wish to choose the R1 version
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg syntes der er et eller andet mærkeligt ved den anmeldelse...
Normalt skulle PAL-versionen være i en højere opløsning end sin NTSC-modpart, men de billeder han viser i sin anmeldelse fra de to versioner er det NTSC (R1) der har den bedste opløsning... Er det ham der er kommet til at bytte om på dem, eller PowerDVD, der bare ikke kan grabbe billederne ordenligt??
Hmme tror jeg vil undersøge den sag nærmere. Er pludseligt glad for at der manglede penge til at bestille den i denne måned. Skriv endeligt her hvis i finder ud af mere. Det gælder især dig maniac.
#11 Kalle Ferm 21 år siden
#12 filmz-Bruce 21 år siden
Sammenligning af LOTR Fellowship R1 vs. R2
#13 Hasselguff 21 år siden
#14 McPeter 21 år siden
#15 filmz-vassago 21 år siden
#16 Hasselguff 21 år siden
I tilfælde af "FOTR": 50/50. Sådan forholder det sig dog ikke altid.
#17 filmz-Bruce 21 år siden
Fra dvdcompare.net
On the R4s and (some?) R2s, some people notice a slight audio glitch (a series of pops or dropouts at certain points in the film) due to audio repitching on the PAL master. Others can't detect this at all. If your hearing is particularly sensitive, you might wish to choose the R1 version
#18 maniac 21 år siden
Normalt skulle PAL-versionen være i en højere opløsning end sin NTSC-modpart, men de billeder han viser i sin anmeldelse fra de to versioner er det NTSC (R1) der har den bedste opløsning... Er det ham der er kommet til at bytte om på dem, eller PowerDVD, der bare ikke kan grabbe billederne ordenligt??
#19 rimmer 21 år siden
Skriv endeligt her hvis i finder ud af mere. Det gælder især dig maniac.
#20 Yoda 21 år siden
Nogle gange kan det godt betale sig at vente ;-)