På jimsdvdsite er der en anmeldelse af Star Wars IV fra den nye boks, hvori han sammenligner billedkvaliteten på R1 og R2 - resultatet er rystende nok, at der tilsyneladende er en anselig forskel til fordel for R1:
"Region 1: Denne er udstyret med et flot rengjort og meget detaljeret billede. Flotte nuancerede farver med fin dybde og et højt detaljeniveau.
Region 2: Skuffende. Billedet står ikke nær så skarp. Det er ikke det sammen høje detaljeniveau. Der er ikke samme dybde i farverne, samtidig er baggrunden grumset. Sort er ikke kun sort, der er et grålig genskær. Samtidig er billedet skrumpet en smule eller en smule fladmast om man vil."
Der er billedsammenligninger i selve anmeldelsen - read it and weep :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
FUCK mand - og min DVD er på vej. :-( Det ser virkelig ikke godt ud - billedet er jo trykket en anelse sammen. Meget, meget skidt - der er ikke noget værre end et sammentrykket billede.
Hvor er det lamt!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#3 & 4: Det var ikke for at ærgre nogen; jeg postede det mest af hensyn til dem, der ikke har bestilt endnu. R1 fås i øvrigt til ca. 330,- på det norske cd-wow.fm
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er irriterende, men ikke rigtig nogen overraskelse. Det sker hyppigt, at reg 1 er længder bedre end sin "modstander". Det vidste jeg også, da jeg bestilte reg 2 box-settet.
#1 filmz-yoshimura 21 år siden
"Region 1: Denne er udstyret med et flot rengjort og meget detaljeret billede. Flotte nuancerede farver med fin dybde og et højt detaljeniveau.
Region 2: Skuffende. Billedet står ikke nær så skarp. Det er ikke det sammen høje detaljeniveau. Der er ikke samme dybde i farverne, samtidig er baggrunden grumset. Sort er ikke kun sort, der er et grålig genskær. Samtidig er billedet skrumpet en smule eller en smule fladmast om man vil."
Der er billedsammenligninger i selve anmeldelsen - read it and weep :o(
#2 Morbid 21 år siden
#3 Kalle Ferm 21 år siden
Det ser virkelig ikke godt ud - billedet er jo trykket en anelse sammen. Meget, meget skidt - der er ikke noget værre end et sammentrykket billede.
Hvor er det lamt!
#4 Patriarch 21 år siden
#5 filmz-Kviksand 21 år siden
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
#7 filmz-vassago 21 år siden
#8 El vez 21 år siden
#9 JannikAnd 21 år siden
#10 Kalle Ferm 21 år siden