Gravatar

#71 NightHawk 20 år siden

Burde Jørgen Leth ikke bare få samme behandling som Yellow Bastard fik af Bruce Willis i "Sin City":)

Jeg mener nu også de har overeageret på TV2, med hans fyring. De ku måske godt lige ha set tiden an, om folk nu generelt mener at manden skal fjernes fra medie-billedet istedet for sådan prompte, på bedste kliniske Anders Fogh facon, totalt at vaske fingre og få fjernet snavset fra deres "åh så polerede" omdømme.

På den anden side har Leth dummet sig med sine lidt for detaljerede sex-eskapader. Ku han ikke bare ha nøjes med at skrive at han havde et intimt forhold til pigen og så la det være ved det. Istedet for at lave beskrivelser der passer bedre til den nyeste udgave af Hustler! Han må da ha været klar over at nogen ku finde de ting han beskev stødende.

Ok, jeg syntes også manden er en gammelt sjuft, men sagen ligger så vidt jeg husker 10 år tilbage, og jeg har lidt sværdt ved at se hvad det har at gøre med ham som person idag.

Og så er TV2 ikke for gode selv, med at opføre sig på en upassende facon. Her tænker jeg på, deres UPs i LPS hvor en hvis psykolog kaldte Anjas udlændinge på Slagelses hold for billig europæisk arbejdskraft ala prostituerede !

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#72 myggen 20 år siden

For det første har TV2 jo netop IKKE bare fyret ham det splitsekund det kom i pressen, de har overvejet det ret grundigt, snakket med manden, og til sidst truffet beslutningen om fyringen. Morten Stig Christensen sagde endda dagen efter hele sagen startede, at der endnu ikke var taget stilling, og at man først ville undersøge sagen nærmere, inden der blev truffet beslutning.

For det andet, så er det vel ikke TV2's ansvar, hvad en psykolog kalder Slagelses håndbolddamer?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#73 nakalay 20 år siden

#70 Om Oppfeldt kendte til drengens alder eller ej, gør ham ikke mindre pædofil. En méget mild straf ville i mine være, hvis han havde fået skåret sine kønsdele i silketynde skiver medens hans endetarm blev maltrakteret af utallige af prinsens fineste flasker vin. Jeg gentager: MEGET mild.

Hvis du ikke er enig, så vil jeg nok blive meget ærgelig.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#74 myggen 20 år siden

Så er jeg da ked af at gøre dig ærgelig.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#75 nakalay 20 år siden

#74 Det tvivler jeg på, du er. Du synes jo at være en skruppelløs groupie for Pædofilgruppen. :D

PS: Sagt med et glimt i øjet - dog uden at være en alt for stor overdrivelse IMHO.
Gravatar

#76 myggen 20 år siden

Godt, så tager den som et lille glimt i øjet :)

Og nej, jeg er hverken pædofil eller overhovedet sympatiserende med pædofile, jeg er bare forbandet af en tendens til at både se en sag fra mere end en side, og at tænke med hjernen i stedet for hjertet. Kald det en arbejdsskade.

Og så skal jeg vist ikke have mere kaffe - min indre poet er jo ved at gå amok!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#77 nakalay 20 år siden

#76 Og din hjerne fortæller dig, at pædofili er i orden så længe man ikke kender sit offers eksakte alder? :)
Gravatar

#78 myggen 20 år siden

Hvis du endelig vil sætte det på spidsen, så ja - på samme måde som jeg ikke mener, at man skal have 12 års fængsel for at skyde og dræbe en hjort, der så viser sig at være en mand i forklædning.

Men jeg kan vel så også tillade mig at konkludere, at du mener den seksuelle lavalder skal sættes alvorligt i vejret, og der er vi jo nok også uenige.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#79 nakalay 20 år siden

#78 Jeg mener, at hvis man tager chancen og lemlæster sig en barnerøv uden at vide, om offeret er under den seksuelle lavalder eller ej, så skal man også være klar på at blive revset med en saks.
Den seksuelle lavalder er på et fint niveau i mine øjne. Hammeren skal bare falde, hvis man ikke tager hensyn til den - det gjorde Oppfeldt ikke.
Gravatar

#80 myggen 20 år siden

Fuldstændig enig i, at lemlestelse af barnerøve skal straffes hårdt og længe - det er bare, uanset hvordan du vender og drejer det, ikke det der er sket i denne sag.

Men jeg tror ikke det gør den store forskel at jeg forklarer det igen, så jeg vil lade være, og nøjes med endnu en mavesur dag.

Hvis nogen mangler en jurist med erfaring i proces, strafferet og arbejdsret, så sig endelig til, jeg er meget klar til et jobskifte.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: