Nu er det jo mig der lægger hytte til, og jeg vil gerne sikre mig i den forbindelse, da der hurtigt kan opstå et problem mht. forældre, udpumpning osv. (Ved godt at vi andre også godt kan blive hentet med blå blink, men det er så vores eget problem...) Sidst var det et mere offentligt sted.. Hmmm, det ved jeg sku ikke rigtigt. Ikke noget med dig Movie1000, mere betænkeligheder ved hvad der kan ske. Hvad siger i andre?
Nå, Skeloboy har skrevet, og vi har aftalt:
Prisen bliver 125,- pr snude, og der kommer et kontonummer til formålet. Tilmelding efter den 23.10 er bindende.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Mht til alder, var jeg vist en af dem der kommenterede det sidste år. Jeg går ud fra min pointe var, at jeg ikke vil have en sur forældre i røret fordi vi har drukket deres Bjarne under bordet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Pakkelegen var en stor succes sidste år - så selvfølgelig skal vi have en gentagelse. Mener det var aftalt omkring 25-30kr til pakkelegen, men nogle havde flere pakker med
#351 davenport 15 år siden
Sidst var det et mere offentligt sted.. Hmmm, det ved jeg sku ikke rigtigt. Ikke noget med dig Movie1000, mere betænkeligheder ved hvad der kan ske.
Hvad siger i andre?
Nå, Skeloboy har skrevet, og vi har aftalt:
Prisen bliver 125,- pr snude, og der kommer et kontonummer til formålet.
Tilmelding efter den 23.10 er bindende.
#352 Skeloboy 15 år siden
#353 davenport 15 år siden
#354 wimmie 15 år siden
#355 DarkLight 15 år siden
Mht til alder, var jeg vist en af dem der kommenterede det sidste år. Jeg går ud fra min pointe var, at jeg ikke vil have en sur forældre i røret fordi vi har drukket deres Bjarne under bordet.
#356 MuManden 15 år siden
Jeg håber det, da det altid er sjovt.
#354 - Det blir uden mig så...
#357 Skeloboy 15 år siden
#356 - nå ja...der skal være DVD-pakkeleg, selvfølgelig...
#358 davenport 15 år siden
#359 tiany 15 år siden
#360 wimmie 15 år siden