Gravatar

#361 cyberzed 15 år siden

#360 Ligeså vel som "there will be rosenkål" så må jeg sige...THERE WILL BE PAKKELEG!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#362 chronaden 15 år siden

125,- damn, kan det gøres så billigt? o0
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#363 gi-jones 15 år siden

Pakkelegen yessir!

Og jeg synes bare vi tager Movie1000 med, hvis han selv har lyst. Kenneth og jeg er jo som bekendt højt religiøse afholdsmænd, og da I ikke drak nogen af os under bordet sidste år, er jeg sikker på at Movie1000 også kan få lov til at være i fred.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#364 evermind 15 år siden

tiany (359) skrev:
Mener det var aftalt omkring 25-30kr til pakkelegen, men nogle havde flere pakker med

Jeg havde kun flere med, fordi jeg ikke kunne bestemme mig for, om I skulle have Double Dragon eller Snoop Dogg's Hood of Horror! ;)

Jeg tror i øvrigt, de svært begejstrede ejere blev hhv. Michael Andersen og elwood ...

Ud over dét så ingen Filmz-jul uden pakkeleg!

Og så tilføjer jeg også "Oh yes, there WILL be MOVIE1000!" Hehe, så må I bare lade være med at belemre den unge mand med al jeres snaps & whatnot ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#365 dyg 15 år siden

25-30kr grænsen er dælme hård! Jeg har fundet flere brilliante bud, men de koster alle omkring 100kr. Jeg må intensivere jagten :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#366 tiany 15 år siden

#346 Jeg kan heller ikke helt huske ved det egentlig beløb var. Kan bare huske at jeg kom hjem med dødbringende våben 2 og 3 fra Lagoni og Brutal Incasso fra Gi-Jones - men jeg havde kun en pakke med, den vandt cyberzed vist.

Vi kan jo bare oppe beløbet til 50 kr...?
Valar morghulis
Gravatar

#367 davenport 15 år siden

Prisen er vel bare et forslag? ;) Køb du bare ind, mester!

Mht. under age, så er det ok med mig, bare jeg ikke står som solo ansvarlig når Die Politzei ankommer og tørrer op...

Og Evermind... jeres snaps... Som om du var på vandvognen, din skurk...! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#368 Michael Andersen 15 år siden

#364 Det er med stolthed i stemmen, at jeg kan fortælle at "Double Dragon" er nået videre i systemet. I en efterfølgende pakkeleg havde jeg den med og efter sigende befinder den sig lige nu i en lille by uden for Horsens ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#369 wimmie 15 år siden

Jeh synes godt at vi kan sige 30-50 kr til pakkeleg :)

Og ja, lad da bare de unge mennesker komme med - så må afholdsmændende være de ansvarlige "babysittere" :p

Jeg er ikke så nervøs for alkoholen - er mere nervøs for om vores syge humor for evigt vil traumatisre så ung og påvirkelig en sjæl.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#370 davenport 15 år siden

Og suppleret med lidt dødsmetal, så er han fuckt!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: