Gravatar

#371 evermind 15 år siden

davenport (367) skrev:
Prisen er vel bare et forslag? ;) Køb du bare ind, mester!

Yeah, var det ikke DarkLight, der havde købt Dværgen (filmen!) til pakkelegen sidste år? Den havde da vist heller ikke været helt billig. :)

Jeg synes bare, vi aftaler en vejledende (mindste-)pris, og hvis nogen så får lyst til at flotte sig, skal de ikke høre et ondt ord herfra. Jeg håber jo personligt på endnu en chance for at vinde Dværgen (igen: Filmen!)

davenport (367) skrev:
Og Evermind... jeres snaps... Som om du var på vandvognen, din skurk...! ;)

Jeg var i hvert fald ikke på snaps-vogen, det kan jeg da godt fortælle dig! Men ja, jeg fuldede mig vist ganske godt alligevel ... Må have været rosenkålen ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#372 davenport 15 år siden

Snaps eller ej, så skal jeg nok flå dig i hegnet :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#373 evermind 15 år siden

#368 Hehe, smukt! Man burde næsten kortlægge dens videre færd rundt i verden ... Emballagen er garanteret stadig ubrudt? :)

Den var vandre-hadegave i forbindelse med adskillige fødselsdage og juleaftener med et par elementer i min svigerfamilie. En film med en historie ... Okay, måske ikke filmen, men eksemplaret i hvert fald. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#374 evermind 15 år siden

wimmie (369) skrev:
Jeg er ikke så nervøs for alkoholen - er mere nervøs for om vores syge humor for evigt vil traumatisre så ung og påvirkelig en sjæl.

Han har siddet igennem Saw-fortsættelserne. Så kan man klare det meste! ;)
Gravatar

#375 evermind 15 år siden

#372 Og så kælderen senere? ;)
Gravatar

#376 davenport 15 år siden

If thats your plasure.... ;D
Gravatar

#377 evermind 15 år siden

"Er det rosenkål i dine bukser, eller er du bare glad for at se mig?" :P
Gravatar

#378 tiany 15 år siden

evermind (371) skrev:
Jeg synes bare, vi aftaler en vejledende (mindste-)pris, og hvis nogen så får lyst til at flotte sig, skal de ikke høre et ondt ord herfra.

Sådan har jeg det også :)
Valar morghulis
Gravatar

#379 davenport 15 år siden

Jeg ville ellers have lavet noget i ler...
Gravatar

#380 Michael Andersen 15 år siden

evermind (373) skrev:
Hehe, smukt! Man burde næsten kortlægge dens videre færd rundt i verden ... Emballagen er garanteret stadig ubrudt? :)

Jeg klappede i mine små hænder, da jeg fandt ud af at "vinderen" ikke havde en dvd-afspiller. Så derfor er jeg overbevist om at den nok engang skal klare endnu en runde som urørt :D
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: