Jeg har vist overset der bilver holdt julefrokost, lyder som en rigtig god ide! Er det sådan at i andre kender hinanden virkelig godt og er der plads til mindre kendt på forumet? Da jeg ikke rigtig kende nogen herinde. Og er det et krav man skal kunne lide rosenkål :P
#395 Vi er en lille flok som også var med til julefrokost sidste år, men der er også nogle nye ansigter, så man kan ikke sige at vi alle kender hinanden - bortset fra vores interaktion på filmz og det er jo lidt blandet hvor meget man lære folk at kende den vej igennem :) Men du skal der være hjertelig velkommen.
For god orden skyld vil jeg lige nævne at jeg er 12 år gammel, hører dødsmetal og har planer om at drikke mig i hegnet.
Wang - Jeg kender ingen herinde fra personligt. Har aldrig mødt en Filmz-sjæl, men tager alligevel af sted da jeg er glad for rosenkål, dværge, zombier og druk. Og en Filmz-julefrokst kan åbenbart tilbyde det hele!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja og jeg er 8 og har fået mit kørekort i Legoland.
Wang - Jeg har heller aldrig set nogen af de andre herinde fra, men jeg glæder mig faktisk til at blive fuld med dem... ;-) Desuden har jeg fået fyldt bilen op og tager ikke ansvaret for at stoppen 1 mere ind på bagsædet i min lille Matiz, når nu der er en ca.2½ times kørsel. Jeg ved jo heller ikke hvor store/små folk er jo :D
#391 PredatorX 15 år siden
Så fik jeg sendt en mail...
#392 cyberzed 15 år siden
Hvad med bruce er der nogen der har prikket til ham?
#393 MOVIE1000 15 år siden
#394 PredatorX 15 år siden
Det er planen ihvertfald:-)
#395 Wangsgaard 15 år siden
Er det sådan at i andre kender hinanden virkelig godt og er der plads til mindre kendt på forumet? Da jeg ikke rigtig kende nogen herinde.
Og er det et krav man skal kunne lide rosenkål :P
#396 tiany 15 år siden
Vi er en lille flok som også var med til julefrokost sidste år, men der er også nogle nye ansigter, så man kan ikke sige at vi alle kender hinanden - bortset fra vores interaktion på filmz og det er jo lidt blandet hvor meget man lære folk at kende den vej igennem :)
Men du skal der være hjertelig velkommen.
#397 Wangsgaard 15 år siden
er der evt. nogen som skal med fra kbh og mangler en rejsekammrat?
#398 wimmie 15 år siden
#399 Bony 15 år siden
Wang - Jeg kender ingen herinde fra personligt. Har aldrig mødt en Filmz-sjæl, men tager alligevel af sted da jeg er glad for rosenkål, dværge, zombier og druk. Og en Filmz-julefrokst kan åbenbart tilbyde det hele!
#400 MuManden 15 år siden
Wang - Jeg har heller aldrig set nogen af de andre herinde fra, men jeg glæder mig faktisk til at blive fuld med dem... ;-)
Desuden har jeg fået fyldt bilen op og tager ikke ansvaret for at stoppen 1 mere ind på bagsædet i min lille Matiz, når nu der er en ca.2½ times kørsel. Jeg ved jo heller ikke hvor store/små folk er jo :D